Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Janda, Tomáš
Bakalářská práce "Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury" je souhrnem informací a poznatků spojených s problematikou psychologie reklamy. Začíná definováním pojmů a obecnými charakteristikami. Její hlavní část je tvořena analýzou použití psychologických prvků v reklamě, která byla vytvořena na základě předem zvoleného postupu a kritérií. Na základě této analýzy budou stanovena doporučení, jak tvořit psychologicky účinnou reklamu.
Vliv reklamy na děti školního a předškolního věku
Jantošová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Reklama je všude kolem nás. Denně na nás působí obrovské množství reklamních sdělení, ať už z televize, z internetu či z časopisů, ale reklamu také můžeme vidět v obchodech a na ulicích. Oblíbeným cílem obchodníků jsou děti, tato práce se proto zabývá vlivem reklamy na děti. Cílem práce je analyzovat vliv reklamy na děti školního a předškolního věku, dále pak zjistit, jak děti reklamu vnímají a do jaké míry jsou jí ovlivněny v závislosti na jejich věku a pohlaví. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá reklamou, spotřebním chováním a segmentací trhu, poslední kapitola už je přímo zaměřena na specifika dětského segmentu, na metody oslovení dětí a závěr je věnován regulaci reklamy ve vztahu k dětem. Praktická část práce se týká vlastního výzkumu, který byl proveden formou skupinové diskuze s předškolními dětmi, papírového dotazování školních dětí a dotazníkového šetření mezi rodiči.
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Hromasová, Vladěna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Čermák, Jiří (oponent)
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se. Nechávají se tak snadno zmanipulovat, čímž nahrávají přímo do karet nejrůznějším marketingovým agenturám. Málokdo si však uvědomuje, že finální fotografie je výsledkem několika hodin předem důkladně promyšlené práce, a co je hlavní, že produktová fotografie je od samotného počátku vytvářena s vidinou upoutat a prodat! Vzhledem k této skutečnosti nahlížím na produktovou fotografii jako na marketingový, potažmo komunikační nástroj, jehož hlavním úkolem je vyvolat emoce. Cílem práce je rovněž veřejný průzkum, který má odhalit, jak konzumenti vnímají a nahlíží na produktovou fotografii. V praktické části se zaměřím na samotné fotografování reklamní fotografie, a to ze čtyř oblastí, které jsou mi nejvíce blízké. Vytvořím rovněž i fiktivní zakázku na vytvoření titulní obálky časopisu D&D. Zpětnou vazbu získám skrz dotazník a samotného odborníka -- fotografa.
Vliv reklamy na zákazníka při výběru cestovní kanceláře
Doležalová, Markéta
Doležalová, M. Vliv reklamy na zákazníka při výběru cestovní kanceláře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je analýza vlivu reklamy na zákazníka. Pomocí výzku-mu je zjištěno, jaké reklamní motivy zaujmou zákazníky nejvíce. Práce má dvě části (teoretickou a praktickou). Teoretická část vysvětluje základní marketingové, sociologické a psychologické pojmy. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, jeho výsledků a návrhů v oblasti nízkonákladové reklamní kampaně pro vybranou cestovní agenturu.
Children and advertising: The impact of advertising on children
Grancová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Bakalářska práce se věnuje problematice vlyvu reklamy na děti. V prnvní části práce je blíž představeno teoreticke zázemí této témy jako jsou pojmy marketing, reklama a děti. čitatel je také uveden doproblematiky díky již uskutečneným studiím. Praktická část pozostáva z rozhovoru s řiditelem marketingu pro čokoládu z Kraft Foodsa z vlastního výskumu. Výskum je založený na dotazníku, který je určen rodičům. Následne jsou data vyhodnocena a z nich vyvozené odporúčání.
Analysis of the "Czech dream" project in perspective of Psychology of advertising and Legal form
Šimonová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práca popisuje vybrané psychologické aspekty reklamy na otvorenie fiktívneho hypermarketu v Prahe, ktorý je známy ako projekt "Český sen". Projekt chcel poukázať na možné nebezpečenstvo reklamy prostredníctvom vyvolania serióznej diskusie a zobudiť spoločnosť neštandardnou cestou šoku. Ďalej práca hodnotí úspešnosť jednotlivých cieľov projektu: úspešnosť samotnej reklamnej kampane a vyvolanie otázok týkajúcich sa dopadu reklamy a vzniku nákupných centier na správanie sa súčasného obyvateľstva. Zároveň sa pokúša právne postihnúť aspekt lživého charakteru projektu a fundovať východiská, na ktorých by mohla stavať potenciálna ochrana spotrebiteľov voči škodám, ktoré projekt spôsobil.
Klamavá reklama a rozbor efektu na její příjemce
Barvínek, Jakub ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Havránek, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá klamavou reklamou a jejím vlivem na spotřebitele. První část práce popisuje klamavou reklamu jako součást skutkové podstaty nekalé soutěže, její definici, právní vymezení, psychologii reklamy a prostředky sloužící k ovlivnění rozhodování spotřebitelů. V praktické části jsou identifikovány konkrétní případy klamání v reklamě a je zde uvedena jejich demonstrace na příkladech. Následující kapitoly praktické části obsahují vyhodnocení dotazníkového průzkumu s cílem zjistit povědomí spotřebitelů o klamavé reklamě, jejich manipulovatelnost a vztah k reklamě. Závěr shrnuje dosažení cílů práce, navrhuje další možnosti zkoumání této problematiky a vystihuje přínos práce.
Psychologie reklamy
Mukhina, Alesia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem psychologie reklamy a vlivem reklamy na chování a postoje člověka v jeho každodenním životě. Cílem této práce je zjistit, do jaké míry reklama ovlivňuje psychiku a chování lidí, dále do jaké míry je efektivní a jak je její vliv vnímán soudobou společností. Teoretická část zahrnuje vymezení pojmu psychologie reklamy, její historii a typy. Popsány budou také způsoby ovlivňování a manipulace s lidskou psychikou a emocemi. Cílem praktické části je zjistit působení na chování, postoje a přijetí ze strany spotřebitelů ovlivňovaných reklamními médii. Praktická část obsahuje interpretace výsledků výzkumu vzhledem ke stanovené hypotéze. Zahrnuje i rozhodnutí o tom, zda získané výsledky souhlasí, či jsou v rozporu s výsledky stanovenými v teoretické části.
Vliv reklamy na děti
Vohralíková, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pilátová, Monika (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice reklamy a jejího působení na děti. V současné době. kdy si reklama nachází stále nové způsoby oslovování svých potenciálních zákazníků, kdy prodej výrobků je jedním z hlavních motorů fungování současné společnosti a kdy se její tlak zvyšuje aý k tomu, že vede ke vzniku sociálně-patologických jevů. je třeba vědět maximum o formách jejího působení, využívaných technikách a možných dopadech. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretické a praktické. V teoretické části své práce popisuji, co to reklama vlastně je, zkoumám její historii, zmiňuji základní principy komunikace v reklamě a nabízím jeden z pohledů na její úkol v současné společnosti prosperity. Svou pozornost věnuji současným trendům v psychologii reklamy. Podávám přehled o vlivu poznatlů o vnímání, o vztahu pozornosti s reklamou, o vlivu paměti a zapomínání na účinnost reklamy a důležitosti motivace pro tuto oblast. V praktické čáasti se pomocí kvantitativního výzkumu formou ohniskové skupiny snažím najít odpověď na základní otázku (jaký je vliv reklamy na děti), jak se tento vliv mění v závislosti na oslovené věkové kategorii. V této čáasti demonstruji výsledky, které popisují, co děti na reklamě vnímají a jak intenzivně, co prožívají a jak se s jejím působením vyrovnávají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.