Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na děti
Vohralíková, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pilátová, Monika (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice reklamy a jejího působení na děti. V současné době. kdy si reklama nachází stále nové způsoby oslovování svých potenciálních zákazníků, kdy prodej výrobků je jedním z hlavních motorů fungování současné společnosti a kdy se její tlak zvyšuje aý k tomu, že vede ke vzniku sociálně-patologických jevů. je třeba vědět maximum o formách jejího působení, využívaných technikách a možných dopadech. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretické a praktické. V teoretické části své práce popisuji, co to reklama vlastně je, zkoumám její historii, zmiňuji základní principy komunikace v reklamě a nabízím jeden z pohledů na její úkol v současné společnosti prosperity. Svou pozornost věnuji současným trendům v psychologii reklamy. Podávám přehled o vlivu poznatlů o vnímání, o vztahu pozornosti s reklamou, o vlivu paměti a zapomínání na účinnost reklamy a důležitosti motivace pro tuto oblast. V praktické čáasti se pomocí kvantitativního výzkumu formou ohniskové skupiny snažím najít odpověď na základní otázku (jaký je vliv reklamy na děti), jak se tento vliv mění v závislosti na oslovené věkové kategorii. V této čáasti demonstruji výsledky, které popisují, co děti na reklamě vnímají a jak intenzivně, co prožívají a jak se s jejím působením vyrovnávají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.