Název: Vliv reklamy na děti
Překlad názvu: Advertising and action at children
Autoři: Vohralíková, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pilátová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: elektronická reklama; psychologie reklamy; reklama a její vliv na děti v praxi; reklama jako sociální fenomén; sociální sítě; advertising as the social phenomenon; advertising psychology; advertisng and action at children - at practice; electronical advertising; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25662

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76668


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet