Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 166 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Jančová, Kateřina ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nově zavedeného produktu ve společnosti Danza Brno, z.s. Základem pro návrh vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného zavedení nového produktu ve společnosti.
Marketingový plán pro expanzi společnosti Torrsen Sports s.r.o.
Kotolan, Jaroslav ; Gábrišová, Lenka (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování. V teoretické části jsou rozebrány poznatky z odborné literatury vztahující se k danému tématu. V analytické části práce je rozebrán konkrétní příklad společ-nosti, kde je analyzován její dosavadní stav, mimo jiné na základě poznatků z teoretického rozboru literatury. V návrhové části jsou na základě analýz dána doporučení, která dopomohou k rozvoji zkoumaného podniku v dalších letech. Hlavním cílem je tedy úprava a zdokonalení marketingového plánu společnosti Torrsen Sports s.r.o. pro budoucí expanzi podniku.
Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák
Mrázová, Zuzana ; Zimek, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související s danou problematikou jsou vysvětleny v teoretické části práce. Analytická část představuje vybraný podnik po obchodní stránce a především popisuje jeho současný stav marketingového mixu. Součástí této části je analýza SWOT. V návrhové části jsou dána doporučení pro zlepšení jednotlivých nástrojů marketingového mixu podniku, které povedou ke zvýšení návštěvnosti a tím i denním obratům.
Návrh komunikačního mixu společnosti Phoenix Contact, s.r.o.
Horňáková, Pavla ; Litworová, Vladimíra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována návrhu komunikačního mixu společnosti PHOENIX CONTACT, s.r.o., vycházející z analýz současného stavu. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení efektivnějšího komunikačního mixu, a obsahuje také návrh, který má za cíl získání nových zákazníků
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
Risks in Marketing Communication Management
Kanderová, Petra ; Klinková, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The master´s thesis is focused on risk management in the area of marketing communication in Prvý piešťanský pivovar, s. r. o., which aim is to propose a change of the current communication mix based on the theoretical knowledge and analysis of the current state and risks.
Marketing Plan Proposal for a Company Zoko to Enter German Market
Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The thesis deals with proposing a marketing plan for company Zoko to enter German market. Zoko is a small Czech company operating in the metalworking industry with an exclusive customer in Austria. Based on the theoretical background and the analysis of current situation, the paper presents marketing proposals to enter the new market.
Marketingový plán eventu
Hájková, Kateřina ; Langer, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu Slováckého beachového léta. Diplomová práce se člení na tři základní části. Teoretická část zahrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu, na základě nich jsou popsány další části diplomové práce. Analytická část je zaměřena na charakteristiku Slováckého beachového léta, dále popisuje současný stav marketingového a komunikačního mixu. Analytická část zahrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Na základě výsledků analytické části je vypracovaná část návrhová, která obsahuje určitá řešení na zlepšení propagace a nových nápadů na zlepšení celkového chodu Slováckého beachového léta. Tyto návrhy jsou podrobně popsány a naplánovány na základě časového harmonogramu.
Marketingový výzkum
Šmerda, Lukáš ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti GFS s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou obsaženy v analytické části. Praktická část se zabývá analýzami společnosti a marketingovým výzkumem v podobě dotazníkového šetření. Analýzy jsou následně vyhodnoceny a na jejich základě navrženy návrhy na zlepšení současného stavu.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti Duostav KB s.r.o.
Klimecký, Filip ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu stavební společnosti Duostav KB s.r.o. V celé bakalářské práci jsem postupoval podle teoretických východisek, které jsou uvedené v teoretické části. Následně jsem provedl analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí a managementu stavební firmy Duostav KB s.r.o. Na základě výstupů z provedené analýzy současného stavu jsou podány návrhy na zlepšení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 166 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.