Název: Marketingový mix podniku
Překlad názvu: Marketing Mix of a Company
Autoři: Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 7S; 8P; Marketing; marketingové prostředí; Porterův model konkurenčních sil; SWOT analýza; výzkum i plánování; 7S; 8P; Marketing; Marketing Environment; Porter's Five Forces Model; research and planning; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195482

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-596945


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet