Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of a Company
Autoři:
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
The theme of this thesis is the marketing mix of the company Theme Concept. The first part explains the theoretical background necessary for a proper understanding of the issue, which is devoted to the following analytical part dealing with a particular company, its environment, marketing research and planning with a strong focus on its marketing mix, which summarizes SWOT analysis at the end. The design part contains several own separate proposals for the company, based on the analysis results with their potential benefits.
Klíčová slova:
7S; 8P; Marketing; marketingové prostředí; Porterův model konkurenčních sil; SWOT analýza; výzkum i plánování; 7S; 8P; Marketing; Marketing Environment; Porter's Five Forces Model; research and planning; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195482