Název:
Návrh marketingového plánu firmy Zoko pro vstup na Německý trh
Překlad názvu:
Marketing Plan Proposal for a Company Zoko to Enter German Market
Autoři:
Šmídová, Anna ; Krejčí, Ilja (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vstup na Německý trh pro firmu Zoko. Firma Zoko je malá česká firma operující ve strojírenském průmyslu s výhradním zákazníkem v Rakousku. Na základě teoretických podkladů a analýze současného stavu, práce představuje marketingové návrhy jak vstoupit na nový trh.
The thesis deals with proposing a marketing plan for company Zoko to enter German market. Zoko is a small Czech company operating in the metalworking industry with an exclusive customer in Austria. Based on the theoretical background and the analysis of current situation, the paper presents marketing proposals to enter the new market.
Klíčová slova:
Competitive Advantage; Marketing; Marketing environment; Marketing Mix; Marketing strategy; Metalworking industry; konkurenční výhoda; Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; strojírenský průmysl
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43158