Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.