Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv členství České republiky v Evropské unii na právní úpravu a praxi komerční komunikace
Drzková, Veronika ; Winter, Filip (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské je práce je zjistit míru vlivu činnosti Evropské unie na zákonnou úpravu komerční komunikace v České republice. Práce popisuje, ve kterých oblastech komerční komunikace Evropská unie nastavuje závazná pravidla, která musí být vnitrostátně dodržována. Cílem je zjistit, zda jsou tato pravidla v kontextu České republiky nová nebo zda by platila a jejich dodržování bylo vynucováno i bez přispění Evropské unie. Zkoumán bude také rozsah těchto pravidel, čímž bude zjištěno, do jaké míry a v kterých konkrétních oblastech má Evropská unie přímý vliv na každodenní život spotřebitelů v České republice.
Vývoj italského psaného jazyka ve firemním prostředí od roku 1990 po současnost
Hrubá, Zlata ; Štichauer, Pavel (vedoucí práce) ; Špaček, Jiří (oponent)
Cílem práce je analýza vývoje italského jazyka ve firemním prostředí a celkově i vývoj italské obchodní korespondence od devadesátých let dvacátého století do současnosti. Práce se v první, teoretické části, zabývá úvodem do teorie komunikace, modelem komunikace, obchodní komunikací a hlavním tématem této práce corrispondenza commerciale - obchodní korespondencí. Na základě teoretických východisek je vymezen rámec pro následnou analýzu, která porovnává oslovení a jeho varianty, syntaktické či lexikální změny, zabývá se zdvořilostní formou a různými variantami závěrečných pozdravů a jejich formulemi. Kýženými výsledky analýzy jsou velké změny v italské obchodní korespondenci a vyvíjející se odbornost jazyka. Analýza však přinesla výsledky nečekané.
Apely v reklamních textech
Wolfová, Michaela ; Janovec, Ladislav (vedoucí práce) ; Holanová, Radka (oponent)
Apely v reklamních textech Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat apely v reklamních sděleních. Analyzují se texty tištěných, televizních a internetových reklam. Práce je zaměřena na zkoumání způsobů, jakými reklamy apelují na recipienta a o které společenské hodnoty se při tom opírají. V práci se uplatňuje metoda stylistické a obsahové analýzy.
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Bartůňková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jelínková, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters. Cílem je analýza dosavadních a nových komunikačních kampaní v segmentu mladých lidí, která je podpořena vlastním výzkumem vnímání těchto komunikací. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první dvě jsou zaměřeny teoreticky a zbylé kapitoly se věnují praktickým poznatkům. První kapitola se zabývá rozdílem mezi marketingovými a komerčními komunikacemi a komunikačním mixem, druhá pojednává o problematice komunikační strategie, jejich druzích a tvorbě. Třetí kapitola zahrnuje představení Komerční banky, a.s. včetně zhodnocení konkurenčního prostředí, následující kapitola pak charakteristiku značky G2, její cílovou skupinu a SWOT analýzu. Obsahem páté kapitoly je popis dosavadních komunikačních kampaní a současné komunikační strategie značky G2. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu včetně doporučení do budoucna.
CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bilíček, Štěpán (oponent)
Předmětem mé diplomové práce CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo a.s. je analýza stávajícího využití CRM ve společnosti mimo jiné i na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky poslouží k návrhu případných zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol, které lze pomyslně rozdělit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části diplomové práce jsou popsány marketingové a komerční komunikace, definován CRM jakožto řízení vztahu se zákazníky a je analyzováno ekonomické prostředí se zaměřením na trh s vínem v České republice. V praktické části je představena samotná společnost Znovín Znojmo a.s., provedena SWOT analýza a popsána marketingová komunikace společnosti. Jádrem je představení CRM ve společnosti Znovín Znojmo, následné dotazníkové šetření a konečná doporučení na vylepšení.
Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Matějka, Václav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto porovnává jednu novou a jednu tradiční banku - Air Bank a ČSOB. Analyzuje rozdíly v marketingových komunikacích těchto dvou bank a skrze terénní šetření mezi klienty se snaží odhalit důvody, kvůli nimž lidé odcházejí z ČSOB a přicházejí k Air Bank. Na základě získaných dat práce navrhuje sérii doporučení pro obě banky, která by měla zlepšit jejich situaci do budoucna.
Marketing strategy of Zara Co.
Striežencová, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Malý, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné netradiční marketingové strategie oděvní společnosti Zara, která je jedním z nejsignifikantnějších globálních představitelů "Fast fashion" modelu. Dalším cílem je následný návrh doporučení na zlepšení její strategie, na základě vlastního dotazníkového průzkumu a vypracování SWOT analýzy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části se čtenář seznámí se základními pojmy marketingu, nezbytnými pro lepší pochopení následujícího textu, zatímco v části praktické získá podrobnější přehled o nejdůležitějším konceptu nadnárodní společnosti Inditex - značce Zara. Pozornost se zaměřuje i na marketingový mix společnosti, vlastní výzkum a analýzu SWOT.
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Menclová, Eliška ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou interní komunikace v Národní galerii v Praze. První část je věnována teoretickým konceptům, historickému vývoji a vymezení podstaty a prostředků interní komunikace. Podstatu práce tvoří analýza současného stavu Národní galerie z pohledu interní komunikace s důrazem na koncepční změny a komunikační strategii. Závěr analytické části je věnován vyhodnocení dotazníkového průzkumu, formulaci strategie a návrhu komunikačního plánu, konkrétních aktivit a doporučení v oblasti interní komunikace veřejné kulturní instituce.
Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
Plesníková, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitelské chování rodičů. Práce klade důraz na poznání dítěte jakožto spotřebitele - charakterizuje jeho chování v závislosti na jeho věku a hodnotách a následně definuje vlivy okolí, jež mohou rovněž souviset s jeho spotřebitelských dospíváním. Práce je rovněž zaměřena na otázky související s vlivem dětí vůči rodičům. Cílem práce je nejprve definovat a zhodnotit marketingové komunikace, které jsou z pohledu dětí a rodičů vnímány jako nejúčinnější, a poté specifikovat spotřebitelské chování rodičů, tedy do jaké míry jsou dítětem, respektive reklamním sdělením, skutečně ovlivňováni. K zjišťování těchto skutečností je vypracováno vlastní dotazníkové šetření.
Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace
Pospíšilová, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Urban, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Jazz klubu Reduta a divadelní improvizační skupiny Improvariace. Teoretická část se zabývá předmětem marketingu, jeho procesy a marketingovým mixem zaměřeným na kulturu a kulturní produkt. Dále definuje význam marketingu v kultuře, včetně popisu typologie publika. Teoretická část práce vytváří základ pro následující praktickou část, která se zabývá konkrétní marketingovou strategii Jazz klubu Reduta a souboru Improvariace pro divadelně improvizační představení konající se v Redutě. Praktická část přibližuje historii divadelních sportů a definuje soubor Improvariace a jejich repertoár. Práce si dala za cíl zmapovat komerční komunikaci divadelních představení, kriticky ji zhodnotit a navrhnout případná zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.