Název: Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
Překlad názvu: The Influence of Marketing Communication to Children to Parents´ Consumer Behaviour.
Autoři: Plesníková, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dítě jako spotřebitel; komerční komunikace; nová média; socializace; spotřebitelské chování rodičů; vliv marketingové komunikace; Child as a consumer; commercial communication; influence of marketing communication; new media; parents´ consumer behaviour; socialization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48437

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201786


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet