Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Hrubešová, Gabriela ; Veselý, Martin (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je využití projektového managementu v praxi. V první části je popsán projektový management, fáze projektu a další důležité informace potřebné pro řízení projektu. Další část se zaměřuje na charakteristiku společnosti JONCKERS TRANSLATION & ENGINEERING s.r.o. a současného stavu před návrhem projektu. Dále je využito poznatků projektového managementu k řešení konkrétního projektu společnosti. Stěžejní částí této práce je tedy návrh projektu automatického hasícího systému serverovny.
Marketingová strategie podniku
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší počet uskutečněných objednávek. V praktické části jsou zhodnoceny analýzy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodeje a stálých zákazníků.
Analýza realitního trhu
Hladišová, Marika ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Krejza, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje tržní cenu nemovitostí určených k bydlení. Jako první vymezuje základní pojmy týkající se realitního trhu, který dále rozděluje podle různých hledisek, zabývá se také faktory ovlivňující cenu nemovitostí. Praktická část je zaměřena na množství nabízených nemovitostí a na porovnání průměrných cen za 1 m2 rodinných domů, bytových jednotek a stavebních pozemků v jednotlivých katastrálních území města Zlín. Tyto území jsou také jednotlivě popsány, aby byly jasné faktory ovlivňující cenu nemovitostí. U každého území je také uvedena možnost, jak lze vylepšit atraktivitu pro potencionální zájemce o nemovitosti.
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.
Metodika konzervování-restaurování glazované keramiky
Kloužková, A. ; Svobodová, Ljuba ; Dvořáková, P. ; Kolářová, M. ; Kohoutková, M. ; Randáková, S. ; Šefců, R. ; Kloužek, J. ; Vokáč, M. ; Kubásek, J.
Metodika je zaměřena na konzervování-restaurování glazované keramiky s ohledem na stabilitu a pórovitost keramického střepu. Podává ucelený přehled o vhodných postupech pro zpracování materiálu tohoto typu. Obsahuje přehled vhodných metod pro hodnocení stupně poškození (jak střepu, tak glazury), postupy odběru vzorku a metody pro identifikaci chemického a mineralogického složení keramiky i glazury a stability jejich celkového systému. Dále popisuje možnosti čištění, postupy konsolidace, lepení a doplňování chybějících fragmentů a případné retuše střepu i glazury. Obsahuje rovněž zásady pro vhodné uložení těchto předmětů a pro pochopení jednotlivých výsledků jsou uvedeny komentované příklady.
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Lacková, Karina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce kozmetický priemysel, ktorými sú pandémia Covid-19, online prostredie v podobe sociálnych sietí a e-commerce, či aktuálne spoločenské trendy ovplyvňujúce nákupné správanie ako Clean beauty trend alebo Self-care trend. Teoreticky je ďalej definovaný B2B a B2C trh a ich vzájomné rozdiely. Predstavený je aj proces tvorby stratégie, a jeho jednotlivé kroky. Súčasťou teoretickej časti je vymedzenie značky Redken, jej história, hodnoty a branding. Praktická časť zahrňuje kvalitatívny výskum v podobe hĺbkových individuálnych rozhovor s respondentmi z manažérskej a kaderníckej sféry. Analytická časť ďalej pozostáva z analýzy vonkajšieho prostredia - PESTLE, analýzy zákazníckeho segmentu, analýzy konkurencie, a SWOT analýzy. Na základe získaných primárnych a sekundárnych dát je pripravená stratégia, resp. taktický ročný plán. Tento plán pozostáva z konkrétnych dielčich krokov, ktoré sú časovo vsadené do štyroch kvartálov a šiestich cyklov. Pripravená stratégia dbá o súlad súčasného brandingu a hodnôt značky, a vychádza z nadobudnutých teoretických a analytických poznatkov. Taktický...
Komplexní evaluace soukromého předškolního zařízení s akreditací MŠMT
Vodová, Veronika ; Šimek, Dušan (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Tato práce se zabývá komplexní evaluací soukromé mateřské školy zařazené do rejstříku školských právnických osob. Hlavním výzkumným problémem jevymezení předškolního zařízení s akreditací Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (dále jen MŠMT) v oblasti vzdělávání na základě jeho komplexní evaluace. Cílem práce je kompletně zanalyzovat vybranou předškolní instituci s akreditací MŠMT a následně ji vymezit v oblasti vzdělávání s ohledem na výzkumné předpoklady založené na zákonech, vyhláškách, školských vládních dokumentech a na dokumentech vybrané instituce. Objektem této práce bude soukromá mateřská škola s akreditací MŠMT a předmětem bude evaluace jejího fungování, tedy evaluace organizace, kontroly, personálního zajištění, obsahu a formy vzdělávání, edukačního prostředí a spokojenosti zaměstnanců školy. Analyzovat budeme v práci i prostředky a postupy, kterých musí být dosaženo, aby daná organizace akreditaci získala. Následně na základě dotazníku zjistíme, jak zaměstnancům organizace vyhovuje tento systém působení nebo se vůči němu v určitých oblastech vymezují. Z důvodu objektivního a komplexního pohledu využijeme následné SWOT analýzy, díky které bude stanovena strategie organizace. Závěrem této práce se budeme snažit postihnout fungování soukromé mateřské školy s akreditací MŠMT z...
Notional ambivalence in the work of Scottish writer Alasdair Gray Translation and stylistic analysis
Zeisek, Adam ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Matuchová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá překladem Tvůrce dějin od Alasdaira Graye a interpretací a analýzou použitých metod překladu. Je rozdělena na dvě části. První částí, která je zároveň tou hlavní, je samotný překlad. Druhá část se zaobírá analýzou překladu a metodologií, která byla aplikována. Je na zvolené matérii postihnout jisté překladatelské postupy a praktiky.
Využití nástrojů projektového managementu ve firmě
Shadrina, Anna ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je využití nástrojů a teoretických znalosti projektového managementu při řešení IT projektu u vybrané firmy. V teoretické částí práce jsou popsány pojmy projektového managementu. V další částí následuje analýza současného stavu vybrané firmy. V poslední částí je zpracován návrh projektu.
Využití nástrojů projektového managementu ve firmě
Shadrina, Anna ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je využití nástrojů a teoretických znalosti projektového managementu při řešení IT projektu u vybrané firmy. V teoretické částí práce jsou popsány pojmy projektového managementu. V další částí následuje analýza současného stavu vybrané firmy. V poslední částí je zpracován návrh projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.