Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the brand development of a company providing online tests and courses for high school students called Confused. In the theoretical part, relevant frameworks and concepts are defined in relation to the development of the brand. The analytical part describes the company, brand, influences on the brand from the market environment and how the brand is being perceived. The proposal part recommends, describes and evaluates changes fulfilling the goal of the thesis and developing the brand.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Pokorný, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou v oblasti návrhu na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti za účelem rozšíření trhů. Je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na teoretické definování jednotlivých pojmů a analýz. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, jak z vnějšího prostředí, tak vnitřního prostředí. Závěrečná část této práce je věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu vycházejících z analýz z předešlé části.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Ali, Karim ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu společnosti, která se zabývá zpravodajstvím a inzercí. V rámci této bakalářské práce bude provedeno několik analýz, které se budou týkat marketingového mixu a marketingového prostředí řešené společnosti. Bude také provedeno marketingové dotazníkové šetření. Po vyhodnocení výsledků analýz bude vytvořeno několik návrhů adekvátních k získaným výsledkům z analýz a z dotazníkového šetření, která by měla vést k vylepšení a zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Marketingový mix podniku
Rybková, Martina ; Faltusová, Ludmila (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Jádro této bakalářské práce tvoří návrh na vylepšení marketingové strategie sítě pojízdných stánků specializujících se na kávu a pochutiny. Téma je rozděleno do tří hlavních částí, aby lépe rozklíčovalo problematiku. Úvodní teoretická část se zaměřuje na základní pojmy marketingu, jeho mixu a prostředí. Analytická část pak poskytuje důkladné zhodnocení současné situace společnosti pomocí relevantních analýz. V závěrečné části jsou prezentovány konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení celkového marketingového mixu podniku.
Marketingový mix podniku
Strnádelová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti zaměřené na výrobu a prodej těsnění. Práce je rozdělena do tří částí, a to na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti a poslední část bakalářské práce se na základě předchozích analýz věnuje tvorbě návrhů, které vedou ke zlepšení marketingového mixu podniku.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rámce strategického rozvoje značky pro novou řadu produktů brněnské firmy Grig a.s. uváděnou na český trh. Firma se plánuje zaměřit na novou cílovou skupinu, pro jejíž oslovení není stávající značka vhodná. Potřebuje tedy vytvořit rámec strategického rozvoje značky, který připraví vhodné podmínky pro úspěšnou realizaci plánu. Teoretická část představuje odpovídající teoretická východiska, analytická část přináší výzkum a analýzy potřebné pro samotný návrh rámce strategického rozvoje značky, který je realizován v rámci návrhové části práce.
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Rozmahelová, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu nově vznikající společnosti. První část je zaměřena na důležité poznatky z oblasti teorie marketingu, zejména na chování zákazníka a spotřebitele a nástroje marketingového mixu. Analytická část se dále věnuje interní analýze spolku inBalance, od kterého by byla nová společnost odvozena. V této kapitole je dále je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření a skupinových i individuálních rozhovorů. V dalších částech analýzy je provedena analýza širšího prostředí a analýza konkurence. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz představeny návrhy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, které jsou navrženy s cílem získat první zákazníky a tím úspěšně vstoupit na trh.
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Spěvák, Martin ; Ulč, Jakub (oponent) ; Skalický, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce hodnotí finanční situaci společnosti VELKÁ PECKA s.r.o. za období 2018-2022, pomocí nástrojů finanční analýzy. Teoretická část představuje metody, které jsou aplikovány na účetní výkazy vybrané společnosti. Na základě analytické části jsou následně vytvořeny návrhy, zaměřené na nedostatky společnosti, které pomohou společnosti zlepšit její finanční situaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 ULČ, Jan
6 Ulč, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.