Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr založení baru s víceúčelovým prostorem
Mrázek, Lukáš ; Nováková,, Kamila (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského záměru založení baru s víceúčelovým prostorem. Práce je vytvořena na základě podrobné literární rešerše a dostupných sekundárních zdrojů. Autor podnikatelského záměru má ambice na jeho realizaci v krátkém časovém horizontu.
Expanze vybraného podniku na slovenský trh
Hruboš, Roman ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením doporučeného postupu pro realizaci fotovoltaické elektrárny na rodinném domě na západním Slovensku pro společnost PV Service Plus. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům čerpaným z odborné literatury. V analytické části se věnuje zpracováním analýz, které jsou pro tuto expanzi důležité. Návrhová část je věnována vytvořením doporučeného postupu pro realizaci fotovoltaické elektrárny a návrhům pro zákazníka.
Obchodní procesy ve vybraném podniku
Michálek, Lukáš ; Hlaváček, Jan (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací obchodních procesů ve vybraném podniku. V první části jsou popsána teoretická východiska k metodě analýzy, modelovacího jazyka a obchodního jednání. V druhé části, analytické, je metodou MMABP provedena analýza procesu a kvalitativní výzkum pro získání podkladů na optimalizaci procesů. V třetí části, návrhové, dochází k tvorbě nového procesu a doporučení řešení pro společnost.
Podnikatelský záměr na základě vytvořeného franchisingového konceptu
Ulč, Jakub ; Kramoliš, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována za účelem vytvoření podnikatelského plánu na základě franchisového konceptu podnikání v oblasti zdravého životního stylu. Podnikatelský záměr vychází z analytické části práce, kde je zpracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence a dotazníkové šetření potencionálních klientů. Nový franchisový podnik je vytvořen na bázi zaběhlé metody konceptu THINK. Výstup diplomové práce je doporučení při realizaci podnikatelského záměru.
Management a řízení sportovního klubu VK Příbram
Ulč, Jakub ; Slezáček, Milan (oponent) ; Kundera, Václav (vedoucí práce)
Předmětem této práce je analýza současného stavu, zhodnocení a následné návrhy na zlepšení managementu a řízení v profesionálním volejbalovém klubu VK Příbram. V teoretické části jsou popsána východiska související s danou problematikou, praktická část je zaměřena na analýzu organizační struktury, managementu a chodu klubu.
Marketingový mix podniku na trhu B2B
Michálek, Lukáš ; Maňas, Dalibor (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti Brand Promotion CZ s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou popsány teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá analytická část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí firmy a také analýzu současného marketingového mixu. V poslední části jsou představeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu, které byly zjištěny na základě získaných dat z předešlých analýz.
Podnikatelský záměr – založení internetového obchodu s vínem
Mišičák, Filip ; Mičák, Peter (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení internetového obchodu s vínem. Práce se skládá celkem ze tří hlavních částí. První část obsahuje pojmy definující podnikání a podnikatelská plán. V druhé části jsou použity analýzy zkoumající současný stav a ve třetí části je vypracován podnikatelský plán.
Marketingové strategie pro začínající Start-up projekt
Chmelař, René ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingové strategie pro novou začínající Start-up službu s názvem SportNaDosah. Cílem bude zjistit dle preferencí uživatelů a zákazníků typy strategie, na které se zaměříme v počátku fungování projektu. Vhodně zvolené strategie pomohou ke zvýšení povědomí a také jakým směrem a jakou cestou budeme postupovat a rozvíjet své podnikatelské cíle dále. Správná volba má tudíž pomoct k očekávanému růstu a prosazení se na specifickém trhu.
Plán na rozšíření zákaznické základny a výroby vybraného podniku
Jedovnický, Michal ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro firmu J – VST s.r.o. a jejím zavedení do praxe. Firma J-VST se specializuje na výrobu dílů technologií objemového tváření za studena. V první části diplomové práce je zpracována rešerše literatury, na základě které vy diplomová práce vypracován. Druhá část je zaměřena na přestavení firmy a analýzu jejího současného stavu. K tomuto bylo využito analýz PESTEL, Marketingového mixu, SWOT analýzy a Porterova modelu 5 sil. V poslední části je na základě marketingového mixu a SWOT analýzy navržena marketingová strategie a plán realizace strategie.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Wellness Atrium s cílem podpořit oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřená na marketing, marketingovou komunikaci a podrobnější popis podpory prodeje a reklamy. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Následně navrhovaná část vychází z provedených analýz, která obsahuje doporučené návrhy na zlepšení marketingové komunikace v oblasti podpory prodeje a reklamy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 ULČ, Jan
6 Ulč, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.