Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Company
Autoři:
Strnádelová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti zaměřené na výrobu a prodej těsnění. Práce je rozdělena do tří částí, a to na teoretickou, analytickou a návrhovou část. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti a poslední část bakalářské práce se na základě předchozích analýz věnuje tvorbě návrhů, které vedou ke zlepšení marketingového mixu podniku.
This bachelor thesis deals with the marketing mix of a company specializing in the production and sale of seals. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical, and proposal. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and the marketing mix. The second part focuses on analyzing the current state of the company. The final part of the bachelor thesis, based on the previous analyses, is dedicated to proposing improvements to the company's marketing mix.
Klíčová slova:
analýza; marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; výzkum; analysis; marketing; marketing mix; promotion; research; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248515