Název: Marketingový mix podniku
Překlad názvu: Marketing Mix of the Company
Autoři: Strnádelová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketing; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; výzkum; analysis; marketing; marketing mix; promotion; research; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248515

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618265


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet