Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 436 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Červenka, Vlastislav ; Pecková, Blanka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci vybraného e-shopu. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy, které slouží jako základ pro analytickou a návrhovou část. Analytická část práce, která obsahuje také dotazníkové šetření, slouží jako podklad pro vyhotovení návrhů placené on-line reklamní kampaně.
On-line marketing communication
Makarová, Sylvia ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the design of an e-shop. In the first part, the basic concepts and theoretical foundations are defined, according to which the thesis proceeds. The second practical part is divided into analytical and design sections. In the analytical section, a survey is conducted, which consists of an analysis of competing e-shops and a questionnaire. The questionnaire is constructed for the purpose of building a house quality model, which helps to define the priorities in the design process. Another part of the questionnaire consists of an analysis of the specific requirements of potential customers for different aspects of the site. The design section is based on the information found and includes graphic design, a proposal for possible technical processing, a timetable, and an economic evaluation of the implementation.
Expansion of Czech Online Store with Professional and Garden Tools into the German e-commerce Market
Hlavenková, Andrea ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is to determine whether the German market is a viable option for the expansion activities of a Czech online store that sells professional, hobby, and garden tools, along with related products. This thesis will closely examine the specifics of the German market, the state of e-commerce, and whether the company is financially and operationally prepared to undertake such a complex process. After addressing the research question, a relevant proposal in the form of an expansion plan will be laid out, covering all necessary aspects including market entry, legal considerations, marketing, cost estimation, and timeline implementation.
Návrh marketingové strategie spolecnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Teepee ve Stylu, která poskytuje zážitkové ubytování v teepee. Teoretická část práce objasňuje klíčové marketingové koncepty, včetně marketingového mixu, online marketingu a využití sociálních sítí. Analytická část hodnotí současný stav společnosti, analyzuje trh, zákaznické chování, konkurenci a identifikuje možnosti pro zlepšení. Na základě zjištění jsou formulovány konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Segmentace trhu s využitím statistických metod
Bystřická, Michaela ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá segmentací zákazníků vybraného letního koupaliště. První část diplomové práce je věnována teoretickému konceptu zvolené problematiky. V analytické části je představeno letní koupaliště a jsou provedeny vybrané analýzy. Součástí analytické části je rovněž dotazníkové šetření. V rámci poslední části diplomové práce jsou navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně služeb pro vybraný zákaznický segment.
On-line marketing communication
Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The focus of this thesis is to understand how hackathons—traditionally conducted for rapid software development and innovation—can be seamlessly fitted into online marketing communication to increase engagement and visibility into a brand or product. The thesis presents a research study developed to establish the relevance of hackathons in the development of technology and tech companies. The thesis derives from a mixed method using a comprehensive set of case study, website content analysis, and semi-constructed interviews with stakeholders who are active in hackathons, observing their view on using hackathons for enriching online marketing. Results of those showed a significant improvement of customer engagement and brand visibility. Results showed the versatility of hackathons in providing good marketing material and community engagement. The conclusion draws a frame that companies can adopt in order to implement hackathons in marketing activities that are able to exploit their potentials for marketing and support innovation and community engagement.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Fojtíková, Klára ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti LOBEY Laboratories. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části práce jsou definovány základná pojmy, které se pojí s marketingem. Následná analytická část práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a zhodnocení jeho vnitřního i vnějšího prostředí pomocí vybraných metod. Poslední návrhová část práce je zaměřena na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti
On-line marketing communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The diploma thesis is devoted to the design of online marketing communication of the selected Real-Estate Fund X. The introduction of the thesis is the theoretical part consisting of the definition of basic concepts. This part is followed by an analytical part, which includes analyzes of the target group, marketing mix, online marketing communication and marketing research. Based on the knowledge gained from the analytical part, appropriate proposals for the acquisition campaign for real estate fund X will be developed.
Analýza zákaznického trhu
Plecháč, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovaným produktem a službami společnosti Feedyou s.r.o. Na základě detailní analýzy jsou navržena zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a hlavní vymezující pojmy. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navrhnou opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práce se autor zabývá analýzou spokojenosti zákazníků u vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně. Práce se skládá celkem ze 3 hlavních částí. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům k dané problematice. V druhé části je zabýváno analýzou současného stavu daného podniku. V rámci této kapitoly jsou uvedeny také výsledky z realizovaného marketingového průzkumu, jehož hlavním cílem bylo zjištění aktuální úrovně zákaznické spokojenosti. Na analytickou část navazuje část třetí, ve které jsou uvedeny vlastní návrhy na zvýšení této úrovně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 436 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.