Název: On-line marketingová komunikace
Překlad názvu: On-line marketing communication
Autoři: Polakovič, Teodor ; Zich, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand Engagement; Case Study; Community Building; Content Generation; Digital Marketing; Hackathons; Innovation; Interviews; Marketing Framework; Online Marketing Communication; Website Content; Brand Engagement; Case Study; Community Building; Content Generation; Digital Marketing; Hackathons; Innovation; Interviews; Marketing Framework; Online Marketing Communication; Website Content

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248291

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618454


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet