Název:
Analýza zákaznického trhu
Překlad názvu:
Analysis of customer´s market
Autoři:
Plecháč, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovaným produktem a službami společnosti Feedyou s.r.o. Na základě detailní analýzy jsou navržena zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a hlavní vymezující pojmy. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navrhnou opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis deals with researching customer satisfaction with the products and services provided by Feedyou s.r.o. Based on a detailed analysis, improvements are proposed. The theoretical part defines the issues, sets out the objectives of the work, and outlines key concepts. The practical part introduces the selected company and conducts customer satisfaction research. The aim of the thesis is to propose measures that will lead to increased customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; virtuální asistent; výzkum spokojenosti; zákazník; customer; questionnaire; satisfaction survey; virtual assistant
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246310