Název: Segmentace trhu s využitím statistických metod
Překlad názvu: Market segmentation using statistical methods
Autoři: Bystřická, Michaela ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza dat; marketing služeb; marketingový mix; marketingový výzkum; segmentace; shluková analýza; cluster analysis; data analysis; marketing mix; marketing research; segmentation; services marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247187

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618974


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet