Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí228 - 237dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Communication
Krbúšiková, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis is based on the proposal for improvement of marketing communication at Penzión U Krba. Nowadays marketing and marketing communication with its tools are unbearably the most important steps to achieve the desired goals for gastronomic and hospitality industries. The thesis' major goal is to examine the existing state of marketing communication and to suggest ways to enhance it. The information mentioned was gathered through direct communication with restaurant leads and analysis. The findings of these investigations yielded a unified picture of the restaurant's marketing message. The thesis' proposing section comprises of a results analysis focused on inefficiency and flaws.
Návrh a tvorba elektronického obchodu
Chovanec, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, vytvořením a implementací internetového obchodu pro zavedený podnik zaměřený na prodej etiket a tiskáren etiket. Práce se nejdříve soustředí na obecné vymezení pojmů souvisejících s elektronickým obchodováním, potažmo internetovým obchodem a na technologie stojící za jeho fungováním. Dále je součástí práce analýza současného stavu a provedení výběru technického řešení.
Marketing Plan for a Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on designing a marketing plan for a selected company. The main goal of this work is to compile a marketing plan for a selected company. The theoretical part deals with the description of terms and methods, contributing to the creation of the marketing plan itself. Methodological part describes the chosen strategy and methodology on how the collected information will be processed. The practical part contains an analysis of the environment, competition and current analysis of marketing activities. The last part is dedicated to a proposal for adjustment and expansion of marketing activities, which is compiled based on a prior analysis.
On-line marketing communication
Štrama, Natália ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the proposal of a suitable online marketing communication for a selected agricultural company. Its goal is to define the basic concepts of the problem, analyse the internal and external environment of the company, their competition and design an effective use of tools in a selected company. The beginning of the thesis is devoted to defining the basic concepts of online marketing. The work also characterizes the online marketing tools that currently exist. The second part of the thesis is devoted to analyses such as SWOT, PEST, competition analysis, and their use of online marketing tools. The conclusion of the thesis consists of proposals for online marketing communication for AGRO-REAL, s.r.o.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
On-line marketingová komunikace
Malyjurek, Adam ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnost XYZ. Práce analyzuje současnou strukturu komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace vybrané společnosti. Na základě dotazníkového šetření a provedených analýz budou navrhnuty vhodná opatření ke zlepšení online komunikace e-shopu.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Králová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané společnosti na zahraničním trhu, která vyrábí bylinné produkty z kategorie zdravá výživa. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů souvisejících se zkoumanou problematikou. V analytické části jsou provedeny analýzy současného stavu vybrané společnosti a jejího podstatného okolí. Součástí je rovněž marketingový průzkum, který je proveden na základě kvalitativního i kvantitativního přístupu. Závěrečná část poskytuje návrhy na zlepšení komunikační strategie společnosti na slovenském B2C trhu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.
On-line marketingová komunikace
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
On-line marketingová komunikace
Mitidieri, Anna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci brněnského fitness centra BeFit, které poskytuje mezinárodní lekce Les Mills. Teoretická část obsahuje důležité pojmy, které slouží jako podklad pro vypracování dalších částí práce. V analytické části práce jsou povedeny analýzy makroprostředí, mikroprostředí, marketingového mixu a on-line marketingové komunikace. Součástí diplomové práce je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativní a kvantitativní části, které jsou zaměřeny především na webové stránky fitness centra BeFit a na preference on-line komunikačních kanálů. V poslední části práce jsou představeny návrhy, které by pomohly fitness centru BeFit vylepšit on-line marketingovou komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí228 - 237dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.