Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 424 záznamů.  začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketing communication
Michalová, Adriána ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The master thesis deals with the design of the electronic commerce of the company ĽUDOVO-UMELECKÉ ČIČMANY, Ltd. when expanding to the Czech market in the on-line environment. The thesis is created on the basis of theoretical starting points, where the basic concepts associated with the creation of e-commerce websites, as well as the characteristics of individual sub-analyses, which are subsequently processed in the analytical research part, are processed closer. Based on the summarized results of the individual analyses, a specific proposal for expanding electronic commerce to the Czech market is subsequently created, which will ensure the expansion of the selected company's business activities abroad.
Development of Business Model of Small Company with Focus on E-shop
Vala, Štěpán ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on making suggestions for improving the e-shop of the ADW group of companies. The proposals are supported by an analysis of competitors, their e-shops and an analysis of the current e-shop. In the theoretical part, the theoretical concepts for this development are explained. In the analytical part, the current situation of the e-shop of ADW companies is evaluated and the areas where some development steps are needed to achieve the goals in the future are mentioned. In the last part of the bachelor thesis, there is a proposal part in which the necessary steps to develop the needed areas are suggested.
Customer Satisfaction
Kuchyňka, Antonín ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in a selected company. The thesis analyses the current state of customer satisfaction with the use of a questionnaire survey. Based on this analysis, proposals are then given for actions that will lead to an increase in satisfaction.
On-line marketing communication
Lipták, Šimon ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis aims to design a website for ESBD study program. Process of this creation is based on design thinking which is enhanced with the web design processes including sketching, wireframing, prototyping. At the same time, this work develops a new website assessment method used for analysis and benchmarking for the ideating the new solution.
On-line marketingová komunikace
Varhaníková, Denisa ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh webových stránek vybraného podniku. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny teoretické poznatky o daném tématu. Praktická část je rozdělená na analytickou část a návrhovou část. Analytická část je zaměřena na analýzy marketingového mixu, současného stavu webových stránek, segmentaci, a především na tvorbu domu jakosti. V poslední části jsou na základě analytické části představeny jednotlivé návrhy pro tvorbu webové stránky podniku.
On-line marketingová komunikace
Pleskačová, Andrea ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se soustředí on-line marketingovou komunikaci cateringové firmy. Práce je strukturována do dvou částí - teoretická a praktická část. Teoretická část se zaměřuje na přehled teoretických poznatků vztahujících se k tématu. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a návrhovou část. Analytická část se zaměřuje na provádění analýz marketingového mixu, současných webových stránek a metodu domu kvality. Poslední část práce se pak zaměřuje na formulování konkrétních návrhů, které vycházejí z výsledků provedených analýz.
Marketing Plan of the Selected Company
Koutný, Alexandr ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on marketing communication and strategy in the selected company - the MP Education Center operating in Prostějov. This thesis consists three main parts. First one is theoretical part which consists of terms and concepts which are described. The second part of the work deals with the analysis of the current state of the company. In the last part of this thesis, or the proposal part, there are specific proposals for improving the use of marketing tools.
On-line marketingová komunikace
Nevřivá, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na online marketingovou komunikaci vybrané značky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které navazují na analytickou část. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou vypracovány vlastní návrhy on-line placených kampaní pro zvýšení počtu potenciálních zákazníků a prodejů.
Marketing Mix of the Selected Company
Horký, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the current marketing mix of Forky's. The theoretical part of the work deals with the basic concepts of marketing and marketing mix, which are subsequently applied to the selected company in the analytical part. The practical part also contains a proposal for improving the current marketing mix and a proposal for streamlining promotion, with the aim of consolidating the market position and gaining new customers.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 424 záznamů.   začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.