Název: Důležité faktory ovlivňující vnímání vybraného malého podniku zahraničními zákazníky
Překlad názvu: Important Factors Influencing the Perception of Selected Small Business by the International Customers
Autoři: Lešická, Martina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Bakery; customer research; marketing; perception; research and development; marketing; Pekáreň; vnímanie; výskum a vývoj; zákaznícky výskum

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531488


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet