Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén manažerů v kontextu českého trhu práce
Opelík, Daniel ; Kraft, Jiří (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Fenomén manažerů v kontextu českého trhu práce Cíle: Cílem této práce je identifikace rozdílů v náplni práce manažerů a pracovníků na pozicích označovaných jako manažerské. Z rozboru problematiky s manažery v praxi by měl vzejít podklad, co je podstatou manažerské práce. Následná analýza poptávky po manažerské práci doloží, co je po adeptech na manažerské pozice žádáno. Veškerá tato zjištění by měla vést k rozklíčování situace ohledně fenoménu manažerů v kontextu České republiky. Metody: V této práci je použita metoda kvalitativního i kvantitativního výzkumu dat. Kvalitativní výzkum je proveden pomocí metody hloubkových rozhovorů aplikovaných na deset vybraných manažerů z praxe v různých úrovních managementu. Dále je využit hloubkový rozhovor na téma managementu s teoretikem z řad akademické sféry, který poskytuje dodatečný vhled na zkoumanou problematiku. Kvantitativní výzkum je realizován pomocí obsahové analýzy inzerátů práce skrze portál jobs.cz při zadání pojmu "manažer". Výsledky: Z provedených analýz vyplývá jako ideální kvalifikace pro manažerskou pozici vystudovaná vysoká škola, znalost cizích jazyků a zkušenost s vedením lidí včetně určité zkušenosti v oboru, ve kterém se manažer pohybuje. V případě literárního rozboru panuje velká shoda na nutnosti práce s lidmi na všech...
Možnosti aktivace sponzoringu v rámci sportovní motoristické akce
Mikulášková, Eliška ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Možnosti aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce Cíle: Cílem této práce je vytvořit modelové návrhy možností aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce. Metody: Návrhy aktivace pro sponzoring byly zpracovány na základě strukturovaných rozhovorů s manažery sponzorských firem, případové studie výzkumů z motoristického sportu a na základě analýzy sekundárních dat z dokumentů motoristického sportu. Výsledky: Výsledky z výzkumů poskytly východiska pro vytvoření modelových návrhů aktivací sponzoringu pro firmy sponzorující rallye motoristický sport. Tato východiska jsou: podmínky pro sponzory rallye, charakteristiky sponzorujících firem, aktiva, neboli sponzorské balíčky, kanály sponzoringu, cílové skupiny a cíle sponzorů rallye motoristického sportu. Modelové návrhy dále vycházely z existujících strategií pro aktivaci sponzoringu. Klíčová slova: Rallye, marketingové a komunikační cíle firem, sponzoring, reklama.
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Ponikelský, Jiří ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza vývoje medializace florbalu v České televizi, a to především v letech 2012-2019 na sportovním kanálu ČT sport. Dílčím cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěže mužů - Superlize florbalu, členové výkonného výboru Českého florbalu. Rozhovory se zaměstnanci České televize mají objasnit příčiny výkyvů ve vysílání. Metody: V bakalářské práci jsou použity kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu. Ke zjištění vývoje medializace florbalu v České televizi je použita kvantitativní obsahová analýza interních dat poskytnutých Českou televizí. Pro hodnocení vnímání této medializace ze strany sportovních klubů a výkonného výboru byla použita metoda kvalitativního elektronického dotazování. Kvalitativní metoda rozhovoru se zaměstnanci České televize byla použita ke zjištění výkyvů ve vysílání florbalu. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na programu ČT sport se mezi roky 2012-2019 mírně zvětšil, neplatí to ale o letech 2015 a 2019. Na medializaci florbalu má vliv tak významná akce, jako je mistrovství světa či od roku 2012 zavedené Superfinále. Nejvíce prostoru se dostává nejvyšší soutěži mužů. Výkonný výbor Českého florbalu a jednotlivé kluby Superligy florbalu pociťují...
Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Jiránková, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnocení a porovnání marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií. Na základě získaných dat je třeba mezi sebou jednotlivá studia porovnat a poté rozhodnout, jaké studio je výhodnější pro zákaznickou skupinu, kterou tvoří studentky a které by podpořilo jejich loajalitu. Metody: Výzkum využívá kvalitativních metod, konkrétně hloubkových rozhovorů s osmi nově příchozími zákaznicemi. Dále je v práci využita metoda komparace. U hloubkových rozhovorů je využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky: Z výsledků výzkumu bylo vyvozeno, že respondentky jsou vcelku spokojeny s nabízenými službami. Nelze jednoznačně stanovit, které studio je výhodnější. Respondentky uvedly připomínky k oběma studiím, které byly dále zpracovány a doporučeny k vylepšení. Klíčová slova: zákazník, marketing, sportovní služby, hloubkové interview, kvalita služeb
Systémy financování sportu ze zdrojů z veřejných financí v České republice a ve vybraných zemích v Evropě
Procházka, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Provazníková, Romana (oponent) ; Novotný, Jiří (oponent)
Název: Systémy financování sportu ze zdrojů ze státních financí v České republice a ve vybraných zemích v Evropě Autor: Jan Procházka Abstrakt: Výzkum měl za cíl analyzovat různé modely financování sportu v České republice a ve srovnatelných zemích v Evropě a na základě této analýzy navrhnout změny, umožňující stabilizací a další rozvoj českého modelu. Jednalo se o kvalitativní výzkum. Metodologicky byl založen na rešerši a analýze vědecké literatury, oficiálních dokumentů a jiných zdrojů, a na následně provedeném hlavním výzkumu za pomoci strukturovaného dotazníku. Ten byl doplněn rozhovory a osobní komunikací. Mezistupněm byl předvýzkum, také ve formě dotazníku, který umožnil doladit hlavní dotazník. Přes velké problémy se získáváním dat a dokonce komunikací oslovených stran se podařilo získat vcelku velký objem údajů, a to hlavně ve srovnání s předchozími studiemi, což bylo oceněno při diskusích na konferencích i s jinými zainteresovanými stranami. Podařilo se získat strukturované informace z deseti zemí Evropy. Na základě analýzy z předchozího a z českého modelu byly navrženy změny umožňující zlepšit financování sportu v České republice. Klíčová slova: Ekonomika sportu, sportovní politika, financování sportu, veřejné finance, státní finance
Aplikace podnikatelského plánu pro rozvoj Judo Heroes, zapsaného ústavu
Lojkásek, Marek ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Aplikace podnikatelského plánu pro rozvoj Judo Heroes, zapsaného ústavu Cíle: Hlavním cílem práce je aplikovat podnikatelský plán na podmínky neziskové organizace Judo Heroes, zapsaný ústav tak, aby byl plán ihned nápomocen zakladatelům, případně vedoucím zaměstnancům, pomohl jim při strategickém řízení ústavu a zároveň mohl sloužit jako podklad pro získání externího kapitálu. Metody: V práci byl proveden desk research na základě analýzy dat poskytnutými Českým statistickým úřadem, Judo Heroes, zapsaným ústavem, jeho zakladateli a Českým svazem juda. Dalším zdrojem byla data zveřejněná na webových stránkách jednotlivých konkurentů, MŠMT a jednotlivých škol. Výzkumný vzorek při analýze přímé konkurence obsahoval 4 konkurenty, což jsou (dle kritérií nastavenými autorem) všichni přímí konkurenti působící na trhu. Pro největšího z přímých konkurentů byla vytvořena zjednodušená SWOT analýza. Výzkumný vzorek při analýze nepřímé konkurence je tvořen 374 sportovními kroužky a vychází z prostudování webových stránek všech Pražských škol, které na nich uvádí ceny kroužků. Analýza příjmů a výdajů vychází z interních dat ústavu. Výsledky: Zakladatelé a vedoucí pracovníci ústavu si musí být vědomi odlišného postavení Judo Heroes, oproti všem ostatním judistickým oddílům, které mohou být v závislosti na...
Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v soukromých institucích specializujících se na předškolní vzdělávání v Praze
Ruda, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Foret, Miroslav (oponent) ; Simová, Jozefina (oponent)
Název: Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v soukromých institucích specializujících se na předškolní vzdělávání v Praze Cíle: Hlavním cílem této disertační práce je navrhnout vhodný postup pro měření kvality sportovních služeb v soukromých institucích specializujících se na předškolní vzdělávání v Praze z pohledu zákazníka. Metody: Tato studie je zaměřena na hodnocení kvality sportovních služeb, které jsou nabízené dětem v soukromých mateřských školách. Studie byla provedena v České republice na vzorku 10 soukromých mateřských škol se sídlem v Praze, které byly vybrány z rejstříku soukromých mateřských škol vedeného Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Pro měření byl využit model kvality služeb Parasuramana, Zeithamlové a Berryho (1988), který byl modifikován pro prostředí mateřských škol. Marketingového výzkumu se účastnilo 510 rodičů, kteří reprezentovali 534 dětí. Použitý dotazník, který byl původně validován v USA, prošel transkulturálním překladem. Tohoto mezikulturního převodu se účastnili tři překladatelé specializovaní na předškolní vzdělávání. Výsledky šetření byly podrobeny strukturálnímu modelování, konkrétně konfirmativní a explorativní faktorové analýze, a na základě jejich výsledků byly navrhnuty nové modifikované verze dotazníku. Výsledky: Z marketingového výzkumu...
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Sekeráková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...
Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy
Kejřová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity kvalitativní metody. Jednalo se o metodu pozorování. Následně byly provedeny polostrukturované rozhovory s představiteli klubů a se dvěma fanoušky pro každý klub. Na základě získaných výsledků byla použita metoda komparace. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že kluby nevyužívají všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohly a některé nástroje nejsou využívány v současné době vůbec. Výsledkem práce je komparace těchto klubů v oblasti marketingové komunikace. V závěru práce jsou pak zmíněna stručná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v závislosti na velikosti klubu. Klíčová slova: marketing, hokej, fanoušci, public relations
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené veřejností. Metody: Práce bude kombinací kvalitativně kvantitativního výzkumu. Pro výzkum kvalitativní bude stěžejní metodou pozorování, které se pokusím doplnit o neformální rozhovory se zaměstnanci konkurenčních fitness center. Kvantitativní výzkum bude reprezentován písemným dotazováním. Na základě zjištěných informací sestrojím Porterův model pěti sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Výsledky: Marketingový výzkum byl simulován za stejných podmínek, v průběhu dvou let. Dále byl řešen komparativní metodou, která potvrdila, že konkurenční prostředí na Karlovarsku není příliš intenzivní. Pro zákazníka je nejdůležitější kvalita vybavení a pestrá, moderní nabídka služeb, které se mu příliš nedostává a spokojenost s nabídkou konkurenčních fitcenter klesá. Z výsledků výzkumu i analýz konkurence, či Porterova modelu pěti sil je patrné, že je na trhu prostor pro vznik nového fitness centra. Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, analýzy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí119 - 128dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.