Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Sekeráková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...
Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour
Sekeráková, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Aktivace sponzoringu běžeckého seriálu RunTour Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit návrhy a doporučení pro budoucí aktivaci sponzoringu vybraných partnerů RunTour, a to v návaznosti na prezentaci a analýzu aktivace těchto partnerů v roce 2018. Za vedlejší cíl lze považovat systematické zpracování problematiky aktivace sponzoringu, které česká literatura stále nenabízí. Metody: Z hlediska metod byla zvolena případová studie, která čerpá z pozorování autora v místě konání běžeckých závodů RunTour a především pak z rozhovorů s kompetentními zástupci vybraných partnerů. Pro analýzu profilu běžeckého seriálu a sponzorujících společností byla využita analýza dokumentů a rozhovor s organizátorem akce. Výsledky: Vzhledem k popisnému charakteru zkoumání není jednoduché výsledky práce stručně shrnout. Lze však konstatovat, že všechny tři vybrané partnerské firmy si význam aktivace sponzoringu uvědomují a byli jednoznačně otevřeni návrhům a doporučením autora. Navzdory různé velikosti firem bylo všeobecně doporučeno vzájemné navázání spolupráce mezi partnery. Z návrhů aktivace sponzoringu, které mají největší potenciál pro realizaci v praxi, je možné jmenovat tvorbu ambasadorského projektu, aplikování principu storytellingu, úpravu nabídky pokrmů, posílení interní aktivace nebo využití...
Sponzoring České spořitelny
Sekeráková, Aneta ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Sponzoring České spořitelny Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je představení sponzorského vztahu České spořitelny a Českého olympijského výboru, a to v přímé souvislosti s konáním letních olympijských her 2016. Vedlejší cíl pak spočívá v navržení doporučení pro následující praxi sponzoringu České spořitelny. Metody: K naplnění stanovených cílů byla využita případová studie, která čerpá ze tří dílčích metod sběru dat. První představuje analýza dokumentů, a to zejména virtuálních dat. Druhou je pozorování v olympijském parku Rio - Lipno a fanzóně České spořitelny v Praze. Třetí metodou je kvalitativní rozhovor, a to jak rozhovor se současným vedoucím oddělení sponzoringu, tak i skupinová diskuse se dvěma zástupci oddělení, kteří se na přípravě kampaně rovněž podíleli. Výsledky: Česká spořitelna podepsala v roce 2016 smlouvu o hlavním partnerství ČOV s platností do roku 2018, z níž vyplývá poskytnutí finančních prostředků výměnou za sérii výhod a práv vymezených ve sponzorském balíčku. Motivace banky k tomuto kroku vychází především z hodnoty spojení její značky s olympijským brandem. Česká spořitelna vytvořila integrovanou olympijskou kampaň Držíme palečky s cílem budovat konkrétní image banky, ale také motivovat rodiny s dětmi k aktivnímu sportování. Proto jsem navrhla větší...

Viz též: podobná jména autorů
1 Sekeráková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.