Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Překlad názvu: Marketing Plan of a newly Emerging Fitness Center
Autoři: Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cenová strategie; konkurence; loajalita zákazníka; Marketingové cíle; Porterův model konkurenčních sil; sportovní služby; SWOT analýza; competition; customer loaylty; Marketing goals; Porter's five forces; price strategy; sport services; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106019

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-396326


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-06-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet