Název:
Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy
Překlad názvu:
Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs
Autoři:
Kejřová, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity kvalitativní metody. Jednalo se o metodu pozorování. Následně byly provedeny polostrukturované rozhovory s představiteli klubů a se dvěma fanoušky pro každý klub. Na základě získaných výsledků byla použita metoda komparace. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že kluby nevyužívají všechny komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohly a některé nástroje nejsou využívány v současné době vůbec. Výsledkem práce je komparace těchto klubů v oblasti marketingové komunikace. V závěru práce jsou pak zmíněna stručná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v závislosti na velikosti klubu. Klíčová slova: marketing, hokej, fanoušci, public relationsTitle: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice hockey clubs playing Chance League. Based on the results of marketing qualitative research including semi-structured interviews with representatives and fans of each club. Methods: Marketing research is based on interviews with employees of each club and semi-structured interviews with 2 fans of each club. Based on these results the comparison method is used. Results: This thesis compares clubs in marketing communication. The research shows that clubs could use some communication tools more effectively. It has been found that some communication tools are not use at all. In conclusion there are written short recommendations for improving marketing communication for each club. Keywords: marketing, ice hockey, fans, public relations
Klíčová slova:
Chance Liga; hokejový klub; komparace; marketing; Chance League; comparison; hockey club; marketing