Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti aktivace sponzoringu v rámci sportovní motoristické akce
Mikulášková, Eliška ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Možnosti aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce Cíle: Cílem této práce je vytvořit modelové návrhy možností aktivace sponzoringu v rámci motoristické sportovní akce. Metody: Návrhy aktivace pro sponzoring byly zpracovány na základě strukturovaných rozhovorů s manažery sponzorských firem, případové studie výzkumů z motoristického sportu a na základě analýzy sekundárních dat z dokumentů motoristického sportu. Výsledky: Výsledky z výzkumů poskytly východiska pro vytvoření modelových návrhů aktivací sponzoringu pro firmy sponzorující rallye motoristický sport. Tato východiska jsou: podmínky pro sponzory rallye, charakteristiky sponzorujících firem, aktiva, neboli sponzorské balíčky, kanály sponzoringu, cílové skupiny a cíle sponzorů rallye motoristického sportu. Modelové návrhy dále vycházely z existujících strategií pro aktivaci sponzoringu. Klíčová slova: Rallye, marketingové a komunikační cíle firem, sponzoring, reklama.
Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha
Mikulášková, Eliška ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha Cíle: Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v pěti vybraných školách a navrhnout novou a efektivnější marketingovou komunikaci pro různé typy zákazníků plaveckých škol. Metody: Využila jsem metody kvalitativních a kvantitativních marketingových výzkumů. Z kvalitativních jsem využila techniku hloubkových rozhovorů s majiteli plaveckých škol a strukturované pozorování. Z kvantitativního jsem zvolila techniku elektronického dotazování. K dosažení výsledků mi dopomohla primární data plaveckých škol. Výsledky: Na základě výsledků výzkumů jsem zjistila, že nejefektivnější a nejvyužívanější komunikační nástroje jsou webové stránky. Nejvíce potenciálních zákazníků na nich vyhledává informace o plaveckých školách a jsou největším zdrojem nových zákazníků. Dalším velmi významným nástrojem je osobní doporučení, které má velký vliv na potencionální zákazníky před koupí plavecké služby. Naopak žádný efekt nemají sociální sítě, plakáty, letáky či reklama v televizi. Klíčová slova: marketingová komunikace, zákazníci, plavecká škola, marketingový výzkum, komunikační nástroje, webové stránky, word of mouth, sociální sítě
Optimalizace procesů výstupní kontroly
Mikulášková, Eliška ; Mahel,, Martin (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na optimalizaci procesů výstupní technické kontroly ve vybrané společnosti. Analytická část má za úkol zmapovat celý proces výstupní technické kontroly a její jednotlivá pracoviště s layouty. Návrh se soustředí na nový layout a na řízení procesu a dokumentace výstupní technické kontroly.

Viz též: podobná jména autorů
4 Mikulášková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.