Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the brand development of a company providing online tests and courses for high school students called Confused. In the theoretical part, relevant frameworks and concepts are defined in relation to the development of the brand. The analytical part describes the company, brand, influences on the brand from the market environment and how the brand is being perceived. The proposal part recommends, describes and evaluates changes fulfilling the goal of the thesis and developing the brand.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané restauraci
Ryšavá, Monika ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingového mixu vybrané restaurace. Teoretická část obsahuje definici pojmů souvisejících s problematikou této práce. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a vyhotoven současný marketingový mix restaurace. Součástí analytické části je marketingový výzkum ve formě mystery shopping. Poslední část práce tvoří návrhy úprav marketingového mixu.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the international business expansion of an already existing clothing brand Pastel Hood, which aims to deliver high quality products with unique design aesthetics. The owners of the brand have decided to expand their business internationally and Hungary has been selected as the destination for this expansion. Thus, the goal of this thesis is to craft a suitable proposal based on a chosen theoretical framework to reshape the brand in such a way that a successful expansion into this market can be achieved. The goal was reached by employing several analytical models to study the overall business environment, current competition, customers, and opinion of local experts on the topic of expansion. The end result is a proposal for the Pastel Hood brand to ensure maximum compatibility and position to succeed on the Hungarian market.
Model odběrového diagramu domácností
Bočan, Tomáš ; Brettschneider,, Zbyněk (oponent) ; Radil, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením modelu odběrové diagramu domácností. Nejprve je v práci nastíněn rozbor současných přístupů k vytváření odběrových diagramů domácností s jejich zhodnocením. V práci jsou dále popsána vstupní data, postup při vytváření samotného modelu a v poslední část je provedena simulace odběru domácností a zhodnocení přesnosti její predikce na základě referenčních dat.
Marketingové řízení firmy
Řičánek, Michal ; Plotěný, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci nákladů na jednotlivé marketingové aktivity. Obsahuje analýzu těchto aktivit ve zvolené společnosti včetně jejich hodnocení a návrhu na optimální strukturu. Závěrem práce jsou doporučení vedoucí ke zlepšení využívání marketingu ve společnosti.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Bonomová, Nella ; Hrazdira, Radek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.
Návrh opatření pro rozvoj značky
Knopp, Ondřej ; Straka, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky.
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Polčíková, Lucie ; Fialová, Alena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. V první části se budu věnovat teoretickým poznatkům souvisejícím s maloobchodem. V druhé části představím společnost. Dále jsem spolupracovala s družstvem Jednota, spotřební družstvo v Mikulově, které mi poskytlo potřebné informace, díky kterým jsem mohla analyzovat současný stav maloobchodní prodejny. Na základě současného stavu maloobchodní prodejny, jsem vytvořila návrh zlepšení.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.