| |
|
Marketingová strategie společnosti
Cabejšek, Tomáš ; Dobešová, Michaela (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingových strategií. Druhá, analytická část je soustředěna na zjištění aktuální situace v podniku. Ve třetí části jsou uvedena navrhovaná opatření, jejichž úkolem je vylepšit současnou marketingovou strategii.
|
|
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
|
|
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Baxantová, Michaela ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro internetový obchod Brno nábytek Životský. K zajištění cílů bude využito internetu a sociálních sítí, kde je největší možnost oslovit velké množství potencionálních zákazníků. V této práci je provedena analýza podniku a následně bude navrhnut vhodný návrh marketingové strategie, se záměrem dosáhnout stanovených cílů.
|
|
Návrh marketingového plánu podniku
Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Shocart, spol. s.r.o. a je rozdělena do tří částí. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingu a jeho vývoji, podniku a jeho okolí a zabývá se marketingovou strategií. Analytická část zkoumá současnou situaci podniku a návrhová část obsahuje konkrétní návrhy marketingového programu.
|
|
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
|
|
Podnikatelský záměr pro založení firmy TOP BAITS
Pásler, Tomáš ; Kulhavá, Marie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem pro založení obchodní korporace TOP Baits. Jedná se o společnost podnikající v oblasti výroby a prodeji návnad a nástrah pro lov kaprů. Práce je členěna do několika hlavních kapitol, které jsou věnovány teoretickým poznatkům o podnikání, analýze obecného a oborového prostředí a vlastním návrhům řešení.
|
|
Návrh PR aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Skočovská, Eva ; Bouška, Ondřej (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení povědomí podniku Slévárna HEUNISCH Brno, s.r.o. díky PR aktivitám. V této práci je provedena analýza současné situace podniku a následně provedeny návrhy na rozšíření PR aktivit. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu, marketingové nástroje a marketingové formy komunikace. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace v podniku a v poslední kapitole jsou uvedeny návrhy PR aktivit pro zvýšení povědomí podniku a také pro zlepšení vztahů podniku s veřejností.
|
| |
| |