Název: Návrh marketingového plánu podniku
Překlad názvu: Design of Company Marketing Plan
Autoři: Polanský, Jan ; Podhajský, Jaroslav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; STEP analýza; SWOT analýza; analysis of competition; Marketing; marketing mix; marketing plan; STEP analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34303

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-601583


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet