Název: Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Company Motiv Press, Ltd.
Autoři: Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BCG matice; dodavatelé; finanční analýza; konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; STEP analýza; SWOT analýza.; trh; zákazníci; BCG matrix; competition; customers; finantial analysis; market; Marketing; marketing mix; marketing strategy; STEP analysis; suppliers; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11746

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-607473


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet