Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 897 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín
Opová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....
Spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru
Čechová, Adéla ; Viplerová, Tereza (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru Cíle: Ústředním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím analýzy spokojenosti zákazníků ve vybraném fitness centru navrhnout doporučení, která povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Hlavním záměrem je dosáhnout vyšší míry spokojenosti zákazníků a posílit celkové postavení fitness centra na trhu. Metody: V bakalářské práci je použita metoda SERVQUAL dotazníku k porovnání skutečné úrovně poskytovaných služeb s očekáváním zákazníků. Získané výsledky jsou následně graficky prezentovány pro lepší přehlednost a srozumitelnost. Výsledky: Výsledky studie naznačují celkovou spokojenost zákazníků ve vybraném fitness centru s poskytovanými službami. Nicméně se ukázalo, že některé oblasti služeb nesplňovaly očekávání zákazníků. Tento rozdíl mezi očekáváním a skutečností poskytuje cenné informace pro identifikaci oblastí, ve kterých lze služby vylepšit a tím zvýšit celkovou spokojenost zákazníků. Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s prostředím fitness centra a propagačními materiály. Záporné mezery vznikly v dimenzi odpovědný přístup zaměstnanců, kde by mělo fitness centrum apelovat o rychlejší obsloužení klientů, posílení zaměstnanců ve špičce a také zdůraznit důležitost klienta, který je na prvním místě. Klíčová slova: SERVQUAL, fitness...
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Fixová, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu prodeje plechovek na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá základními koncepty marketingu, a především marketingového mixu. Analytická část diplomové práce je zaměřena na současný stav firmy, kdy na základě analýz prodeje a vyhodnocených poznatků jsou zapracovány návrhy. Realizace návrhů povede především ke zvýšení povědomosti firmy, což může vést k přínosu nových zákazníku.
Marketingová komunikace konkrétního kadeřnictví
Cardová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace konkrétního kadeřnictví. Práce je strukturována do tří částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska, která jsou nezbytná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se věnuje představení podniku a analýze jeho současného stavu. Poslední část obsahuje návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace na základě výsledků získaných z provedených analýz a vlastního marketingového průzkumu.
Analýza zákaznického trhu
Sieklová, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zameriava na analýzu zákazníckeho trhu Rosenfeldovho paláca v Žiline s cieľom identifikovať faktory ovplyvňujúce účasť miestnych obyvateľov na kultúrnych podujatiach. Práca využíva teóriu plánovaného správania a koncept tretích miest ako teoretické rámce pre zostavenie kvalitatívneho výskumu. Na základe zistení ponúka odporúčania pre management vedúce k zvýšeniu atraktivity paláca a jeho návštevnosti zo strany lokálnych obyvateľov.
Založení malého podniku
Mazurová, Andrea ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na založení malého podniku, kterým bude kavárna v obci Doudleby nad Orlicí. Teoretická část práce vymezuje základní důležité pojmy z oblasti podnikání, založení podniku a metod strategických analýz z okolí podniku. V analytické části práce jsou zpracovány strategické analýzy externího a interního prostředí. Návrhová část práce obsahuje návrh podnikatelského plánu, který bude podkladem k založení malého podniku.
Process Optimization in the Company
Sojka, Jozef ; Bartošek, Vladimír (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
This thesis addresses the implementation of an e-shop platform for locksmith company XYZ with the aim of optimizing its processes and enhancing its market competitiveness. The current processes are analyzed, technical and functional aspects of the e-shop platform are proposed, and the financial viability of the project is assessed, including the return on investment. The work highlights how the digitalization of processes through an e-shop platform can improve efficiency, customer experience, and overall economic performance.
Proposal for the value propostion development
Hudec, Patrik ; Andrýsková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor's thesis focuses on the development of the value proposition of a company providing professional development of teachers in primary and secondary education in Slovakia. The theoretical part defines the theoretical concepts related to the development of the value proposition. The analytical part focuses on the key internal and external factors and stakeholders influencing the business of the company in the development of value proposition. The proposal part of the thesis combines obtained inputs to define a new value proposition of a company with recommendations for its implementation.
Analýza zákaznického trhu
Plecháč, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovaným produktem a službami společnosti Feedyou s.r.o. Na základě detailní analýzy jsou navržena zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a hlavní vymezující pojmy. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem práce je navrhnou opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práce se autor zabývá analýzou spokojenosti zákazníků u vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně. Práce se skládá celkem ze 3 hlavních částí. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům k dané problematice. V druhé části je zabýváno analýzou současného stavu daného podniku. V rámci této kapitoly jsou uvedeny také výsledky z realizovaného marketingového průzkumu, jehož hlavním cílem bylo zjištění aktuální úrovně zákaznické spokojenosti. Na analytickou část navazuje část třetí, ve které jsou uvedeny vlastní návrhy na zvýšení této úrovně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 897 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.