|
Marketingový mix vybraného podniku
KLEPLOVÁ, Martina
Práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření marketingového prostředí Restaurace Solnice v Českých Budějovicích. Následně je provedena SWOT analýza pro zjištění postavení na trhu. Cílem práce je na základě výsledku dotazníku a SWOT analýzy navrhnout možnosti ke zlepšení marketingového mixu.
|
|
Marketingová mix minipivovaru Popelín
KOSMA, Arnošt
Bakalářská práce se v rešeršní části práce vysvětlením základních pojmů týkajících se marketingu a marketingovým mixem. V praktické části práce se zabýváme pivovarem Popelín, jeho marketingem a vlastní výrobou piva. Situace v pivovaru Popelín byla zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy a byl vyhodnocen 4P marketingový mix pivovaru. Z hodnocení situace v pivovaru vyplynulo, že pivovar nemá problémy s odbytem a nemusí investovat do reklamy, protože se sem lidé rádi vrací. Největší nebezpečí pro pivovar Popelín a ostatní minipivovary představuje zdražení vstupů, zejména ceny energií.
|
|
Marketingová strategie vybraného podniku
Zapletalová, Lucie ; Vařeka, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku v dřevozpracujícím průmyslu. Práce je rozdělena celkem na tři části. Teoretická část práce je zaměřena na definování relevantních pojmů a metod, které jsou dále v práci použity. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové strategie v podniku. Součástí analytické části je provedený marketingový výzkum. Praktická část práce vychází z poznatků analýzy současného stavu a je zaměřena na návrhy změn ke zlepšení marketingové strategie podniku.
|
|
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Klech, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a prodeji bytového a hotelového textilu. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu dotazníkového šetření. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
|
| |
|
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Stašiniak, Šimon ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi pre zdokonalenie marketingového mixu stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. V celej bakalárskej práci som postupoval podľa teoretických východísk práce, ktoré sa nachádzajú v teoretickej časti. Následne som vykonal analýzu marketingového mixu a marketingového prostredia stavebnej spoločnosti UNA – Rodinné domy s.r.o. Na základe výstupov z analýzy aktuálneho stavu som podal návrhy na zdokonalenie marketingového mixu.
|
|
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Fialová, Karolína ; Uhlířová, Marika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti, která se zabývá zemědělskou výrobou. Marketingová komunikace ve společnosti není značně prosperující, proto na základě tohoto nedostatku analyzuji marketingovou komunikaci, pozornost budu klást i na reklamu a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu. V závěru této práce budou navrhnuta určitá řešení, která by vedla k navázání bližšího vztahu se zákazníky a s veřejností obce.
|
|
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti NSD International CZ, s.r.o.. V teoretické části se zaměřuji na definici marketingu, především marketingového a komunikačního mixu, a také rozboru analýz, které v dané práci využívám. V druhé části se věnuji sestavení návrhu komunikačního mixu pro tuto společnost, jelikož daná společnost nemá marketingové oddělení. A dále se také zabývám návrhem na zlepšení obchodního oddělení.
|
|
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
|
|
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Drábková, Zdeňka ; Hradil, Jiří (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení a opatření ve firmě Nešpůrek, s.r.o., pomocí komunikačního mixu. V teoretické části vysvětlím důležité pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. V analytické části převedu teorii na praxi. Pomocí SWOT analýzy zhodnotím slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby. Výsledkem bude řešení problémů, které nebude finančně nemožné a bude vyhovovat majiteli, zaměstnancům i těm nejdůležitějším, zákazníkům.
|