Název:
Marketingová mix minipivovaru Popelín
Autoři:
KOSMA, Arnošt Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se v rešeršní části práce vysvětlením základních pojmů týkajících se marketingu a marketingovým mixem. V praktické části práce se zabýváme pivovarem Popelín, jeho marketingem a vlastní výrobou piva. Situace v pivovaru Popelín byla zhodnocena pomocí SWOT a PESTLE analýzy a byl vyhodnocen 4P marketingový mix pivovaru. Z hodnocení situace v pivovaru vyplynulo, že pivovar nemá problémy s odbytem a nemusí investovat do reklamy, protože se sem lidé rádi vrací. Největší nebezpečí pro pivovar Popelín a ostatní minipivovary představuje zdražení vstupů, zejména ceny energií.The bachelor thesis explains the basic concepts related to marketing and marketing mix in the research part of the thesis. The practical part of the thesis deals with the beer brewery Popelin, its marketing and the actual production of beer. The situation in the Popelín brewery was evaluated by means of SWOT and PESTLE analysis and the 4P marketing mix of the brewery was evaluated. The evaluation of the situation in the brewery showed that the brewery has no problems with sales and does not need to invest in advertising because people like to come back. The biggest danger for the Popelin brewery and other micro breweries is the increase in the price of inputs, especially energy prices.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; minipivovar; pivo; pivovar; beer; brewery; marketing; marketing mix; microbrewery Citace: KOSMA, Arnošt. Marketingová mix minipivovaru Popelín. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67858