Název: Marketingová mix minipivovaru Popelín
Autoři: KOSMA, Arnošt
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; minipivovar; pivo; pivovar; beer; brewery; marketing; marketing mix; microbrewery
Citace: KOSMA, Arnošt. Marketingová mix minipivovaru Popelín. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67858

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615363

 Záznam vytvořen dne 2024-06-01, naposledy upraven 2024-06-01.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet