Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Akvizičný proces na českom a slovenskom trhu odevného dizajnu
Ďurišová, Katarína
Ďurišová, K. Akvizičný proces na českom a slovenskom trhu odevného dizajnu. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2021. Táto bakalárska práca je zameraná na proces získavania zákazníkov na českom a slovenskom trhu odevného dizajnu. Cieľom práce je formulovať jednotlivé odporúčania pre začínajúcich módnych dizajnérov v otázke získavania nových zákazníkov, ako aj budovania vernosti k dizajnérskej značke. Odporúčania sú určené predovšetkým dizajnérom, ktorí sa chcú profilovať komerčným spôsobom a nemajú s marketingom žiadne skúsenosti. Výskumnými subjektami sú dizajnéri pôsobiaci na českom a slovenskom trhu, ako aj spotrebitelia dizajnérskej, či akejkoľvek inej módy. Kvalitatívny výskum pozostávajúci z dvoch typov hĺbkových rozhovorov (n = 10, n = 8) nasledovaný kvantitatívnym výskumom v podobe dotazníkového šetrenia (n = 215) poskytli kľúčové zistenia pre formuláciu odporúčaní pre dizajnérov. Vyhodnotenie dotazníkov sa realizovalo v programe Statistica 12.
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Káčerová, Natália
Káčerová, N. Nákupní chování mužů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020 Diplomová práce se zabývá chováním mužů na trhu s módou, konkrétněji na trhu s oblečením. V práci je zmapované chování mužů při nakupování oblečení, jsou rozebírány rozdíly mezi mužským a ženským chováním na tomto trhu, a také je identifikován typický mužský zákazník na trhu s módou. Následně jsou v práci navrženy doporučení a návrhy pro prodejce módy na základě zjištěných informací z primárního a sekundárního výzkumu. Pro získání podkladů v rámci primárního výzkumu proběhlo dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 504 respondentů, z toho 162 mužů a 342 žen. Hloubkové rozhovory proběhly s devíti muži. Výsledky výzkumu odhalili oblasti, na které by se měly prodejci zaměřit, pokud chtějí zvýšit komfort a spokojenost mužského zákazníka při nákupu.
Vliv mikrotrendů na sociálních sítích na udržitelnost v rámci módního průmyslu
Janoušková, Barbora ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vliv mikrotrendů na sociálních sítích na udržitelnost v rámci módního průmyslu. Začíná popisem současného stavu módního průmyslu v digitálním prostředí a analýzou fungování trendů na sociálních sítích. Dále se zaměřuje na problematiku udržitelnosti v módním průmyslu a zkoumá, jak popularita mikrotrendů může souviset s negativními dopady rychlé módy na životní prostředí. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního výzkumu zjistit, jaký vliv mají mikrotrendy na nákupní chování generace Z, a na základě získaných dat odvodit, jakým způsobem toto chování ovlivňuje udržitelnost v rámci módního průmyslu. Výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. V diskusi jsou analyzovány výsledky výzkumu, následně jsou zařazeny do teoretického kontextu a využity k zodpovězení výzkumné otázky. Na základě výsledků bylo zjištěno, že móda inspirovaná mikrotrendy často nese charakteristiky fast fashion, což má negativní dopad na udržitelnost v rámci módního průmyslu. To bylo doplněno o zjištění, že příslušníci generace Z projevují snahu o udržitelné praktiky při zacházení s módou inspirovanou mikrotrendy.
Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Má bakalářská práce "Komparace marketingu a role prodejního personálu maloobchodních značek československé historie a současnosti" využívá dvou případových studií, v rámci nichž analyzuje a následně komparuje značky Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy; se společností H&M a společnost V. J. Rott se společností IKEA. První část se zabývá teoretickými koncepty a pojmy, kterými jsou historie samotného prodeje, nákupní chování zákazníka, retail marketing a módní marketing. V druhé části práce je představena historie všech zkoumaných podniků a třetí část práce se věnuje dvěma případovým studiím, jejichž součástí jsou analýzy marketingových mixů 4P a vybraných způsobů propagace a následná komparace provedených analýz. Práce hledá rozdíly a shody v rámci marketingového mixu, marketingových sdělení a také vybraných publikací. V závěru pak shrnuje své poznatky.
Digitální móda a její propagace očima českých značek
Laufer, David ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce přináší poznatky z oblasti digitální módy a jejího uplatnění v marketingu. Zkoumá vliv digitalizace na navrhování, propagaci, prodej a nošení oděvů a na podkladě výzkumů a ukázek využití digitální módy představuje její zefektivňující a obohacující vliv na procesy firem i zážitky spotřebitelů. Nato analyzuje pohledy respondentů z řad českých značek pracujících s digitální módou - digitálních módních studií giz'mo lab a Ofform3D a modelingové agentury New Aliens nabízející digitální skeny modelů a modelek. Marketing respondenti vnímají jako pro digitální módu nejsilnější segment a přibližují vlastní praxi například na pražském a helsinském týdnu módy i snahy o inovaci v oblasti prodeje především pomocí digitálního fittingu. Digitální móda umožňuje podle respondentů jak četná obchodní uplatnění posilující navrhování, propagaci i prodej, tak může sloužit čistě jako kreativní a umělecká forma, která zůstává ve virtuálním prostředí či jen dále obohacuje fyzické oděvy. Digitální móda má i potenciál zvyšovat udržitelnost - nicméně spotřebovává energii a může být zneužita fast fashion, což tento segment problematizuje. Obavy se ve výpovědích objevují i ohledně souvisejících NFT. Rozkoly byznysu a umění, realističnosti a snové estetiky, fyzického a virtuálního prožitku se vyjevují napříč...
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Berný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Keferová, Regina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fashion marketingem a jeho aplikací na společnost Krispol fashion s.r.o., jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba ručně šitých vázacích motýlků. Cílem bakalářské práce je zjištění vnímání marketingových aktivit společnosti jejími stávajícími zákazníky a jejich účast na těchto aktivitách. Hlavními zkoumanými marketingovými aktivitami jsou účast na módních trzích a prezentování na facebookových stránkách společnosti. Práce se sestává z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se fashion marketingu, marketingového mixu v módním odvětví a specifik marketingu mikropodniku. V praktické části je popsána samotná společnost Krispol, její marketingový mix a jsou přiblížena její další specifika. Součástí praktické části je také vyhodnocení provedeného marketingového výzkumu zaměřeného právě na marketingové aktivity společnosti a následně jsou předložena doporučení pro zlepšení.
Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek
Havrdová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o principech udržitelné módy a s tím spojenými marketingovými technikami, ke kterým se módní značky často uchylují. Tuto problematiku autorka zkoumá v kontextu české módní scény, a to za pomocí hlooubkových rozhovorů provedených s představiteli českých módních značek. Téma je nejprve představeno z teoretického hlediska, kde je čtenáři objasněn pojem "udržitelná móda" a je blíže seznámen s jednotlivými fázemi životního cyklu módního produktu. Poté jsou více do hloubky rozebrány jednotlivé negativní aspekty módního průmyslu a jejich řešení pomocí principů udržitelné módy. Následuje seznámení čtenáře s marketingovými technikami, které s udržitelností souvisí. Teoretická část slouží jako základ pro vlastní výzkum, ve kterém si autorka klade za cíl zmapovat situaci ohledně udržitelné módy na českém trhu a porovnat jednotlivé módní subjekty mezi sebou. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvalitativní forma dotazování pomocí hloubkových rozhovorů, které byly provedeny se zástupci jedenácti českých módních značek. Cílem práce je umožnit čtenáři více proniknout do oblasti udržitelné módy a s pomocí výzkumu zmapovat tuto problematiku na české módní scéně.
Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.
Albrechtová, Věra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce (Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.) se zabývá marketingovými komunikacemi a komunikačním mixem pietra filipi. Součástí práce je dotazníkové šetření a analýza jeho výsledků. Práce je složena ze 4 teoretických kapitol a 1 kapitoly praktické. První část práce se zabývá světovým trhem s luxusním zbožím a jeho stručným vymezením. Druhá kapitola se blíže zaměřuje na specifika trhu módního marketingu v České republice. V další části je představena společnost pietro filipi, s.r.o. prostřednictvím její historie, loga, názvu a vymezením cílové skupiny. Klíčovou je pro práci kapitola číslo 4, jež detailně rozebírá marketingovou strategii společnosti a zaměřuje se na dialog společnosti s jejími zákazníky prostřednictvím komunikačních aktivit. Poslední, tedy pátá kapitola, se zaměřuje na analýzu výsledků dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.