Název: Vliv udržitelné módy na marketingovou komunikaci českých módních značek
Překlad názvu: The impact of Sustainable Fashion on the Marketing Communication of Czech fashion Brands
Autoři: Havrdová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: greenwashing; hloubkové rozhovory; módní marketing; textilní průmysl; udržitelnost; česká módní scéna; czech fashion market; fashion marketing; greenwashing; in-depth interviews; sustainability; textile industry

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86204

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357484


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet