Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Má bakalářská práce "Komparace marketingu a role prodejního personálu maloobchodních značek československé historie a současnosti" využívá dvou případových studií, v rámci nichž analyzuje a následně komparuje značky Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy; se společností H&M a společnost V. J. Rott se společností IKEA. První část se zabývá teoretickými koncepty a pojmy, kterými jsou historie samotného prodeje, nákupní chování zákazníka, retail marketing a módní marketing. V druhé části práce je představena historie všech zkoumaných podniků a třetí část práce se věnuje dvěma případovým studiím, jejichž součástí jsou analýzy marketingových mixů 4P a vybraných způsobů propagace a následná komparace provedených analýz. Práce hledá rozdíly a shody v rámci marketingového mixu, marketingových sdělení a také vybraných publikací. V závěru pak shrnuje své poznatky.

Viz též: podobná jména autorů
4 Strecha, Juraj
1 Střecha, Jaroslav
4 Střecha, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.