Název: Nákupné správanie mužov na trhu s módou
Autoři: Káčerová, Natália
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brick-and-mortar stores; clothing; e-shop; fashion; fashion marketing; kamenné prodejny; men; motivace; motivation; muži; móda; módní marketing; nákupní chování; oblečení; shopping behaviour

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=101997

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-648628


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet