Název:
Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Překlad názvu:
Approaches to customers and the role of sales staff of selected retail brands of Czechoslovak history and the present
Autoři:
Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Má bakalářská práce "Komparace marketingu a role prodejního personálu maloobchodních značek československé historie a současnosti" využívá dvou případových studií, v rámci nichž analyzuje a následně komparuje značky Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy; se společností H&M a společnost V. J. Rott se společností IKEA. První část se zabývá teoretickými koncepty a pojmy, kterými jsou historie samotného prodeje, nákupní chování zákazníka, retail marketing a módní marketing. V druhé části práce je představena historie všech zkoumaných podniků a třetí část práce se věnuje dvěma případovým studiím, jejichž součástí jsou analýzy marketingových mixů 4P a vybraných způsobů propagace a následná komparace provedených analýz. Práce hledá rozdíly a shody v rámci marketingového mixu, marketingových sdělení a také vybraných publikací. V závěru pak shrnuje své poznatky.My bachelor thesis "Comparison of marketing and the role of sales assistants of retail brands of Czechoslovak history and present" uses two case studies to analyse and then compare the brands Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy with H&M and company V. J. Rott with IKEA. The first part deals with the theoretical concepts and terms, which are the history of sales itself, customer buying behaviour, retail marketing and fashion marketing. The second part of the thesis presents the history of all the companies studied and the third part of the thesis deals with two case studies, which include analyses of the 4P marketing mixes and selected promotion methods and a subsequent comparison of the analyses performed. The thesis looks for differences and correspondences within the marketing mix, marketing messages and also selected publications. It then concludes with a summary of its findings.
Klíčová slova:
Arnošt Rolný; Hennes & IKEA; Jan Nehera; Mauritz (H&M); Módní marketing; Přístup k zákazníkovi; Role prodejního personálu; V. J. Rott; Arnošt Rolný; Customer approach; Fashion marketing; Hennes & IKEA; Jan Nehera; Mauritz (H&M); The role of shopping assistants; V. J. Rott