Název: Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Překlad názvu: Approaches to customers and the role of sales staff of selected retail brands of Czechoslovak history and the present
Autoři: Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Arnošt Rolný; Hennes & IKEA; Jan Nehera; Mauritz (H&M); Módní marketing; Přístup k zákazníkovi; Role prodejního personálu; V. J. Rott; Arnošt Rolný; Customer approach; Fashion marketing; Hennes & IKEA; Jan Nehera; Mauritz (H&M); The role of shopping assistants; V. J. Rott

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176432

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510381


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet