Název: Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of the marketing strategy in pietro fillip, s.r.o.
Autoři: Albrechtová, Věra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BLAŽEK PRAHA, a.s.; marketingová komunikace; marketingový mix; módní marketing; pietro filipi, s.r.o.; prémiová značka; BLAŽEK PRAHA, a.s.; fashion marketing; marketing communications; marketing mix; pietro filipi, s.r.o.; premium brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50177

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206316


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet