Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 965 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace podniku při vstupu na trh
REITINGER, David
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci konkrétní společnosti nově vstupující na trh. Primárním cílem práce je vytvoření marketingového plánu, který je vypracován na základě všech nasbíraných dat. Vybraný podnik se specializuje na finanční poradenství. Prostřednictvím průzkumu byly shromážděny názory zákazníků na marketingovou komunikaci v sektoru služeb. Rozhovor s majitelem firmy přinesl pohled na současný a ideální stav marketingové komunikace. Tyto sebrané údaje o trhu byly analyzovány a poskytly základní informace. Na základě těchto podpůrných dat byl následně sestaven plán marketingové komunikace pro Vybraný Podnik na rok 2025. Rentabilita tohoto plánu byla ověřena kalkulací.
Sales Promotion and Advertising of Company
Trebichalský, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the marketing communication in a specific company with a primary focus on sales promotion and advertising. The theoretical part focuses on the knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and communication mix. The analytical part introduces the company, the analysis of the current state of the company and its evaluation. The final part focuses on the suggestions for improving the marketing situation that result from the analytical part.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Fialová, Karolína ; Uhlířová, Marika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti, která se zabývá zemědělskou výrobou. Marketingová komunikace ve společnosti není značně prosperující, proto na základě tohoto nedostatku analyzuji marketingovou komunikaci, pozornost budu klást i na reklamu a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu. V závěru této práce budou navrhnuta určitá řešení, která by vedla k navázání bližšího vztahu se zákazníky a s veřejností obce.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy společnosti s chovatelskými potřebami. Ve společnosti je marketingová komunikace značně zanedbána. V této práci bude analyzována velká část marketingové komunikace, větší pozornost bude však věnována reklamě a osobnímu prodeji, jelikož tvoří podstatnou část komunikačního mixu. V závěru práce budou navrhnuta zlepšení, která by měla vést ke zvýšení počtu prodejů, především díky navýšení spokojenosti a loajality stálých zákazníků a zvýšení počtu zákazníků nových.
Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.
Bortelová, Slavomíra ; Stračina, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Valenta, Roman ; MBA, Michal Bábíček, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu. Tento plán řeší založení e-shopu specializovaného na reproduktory, sluchátka a příslušenství. Práce zkoumá teoretická východiska pro zpracování podnikatelského plánu a využívá analýz SLEPTE, SWOT a McKinsey 7S doplněných rozborem vlastního výzkumu. Na základě výše zmíněných informací je sestaven samotný podnikatelský plán.
Návrh reklamních strategie v pohostinství - komparativní studie pro ČR a Irsko
Baranyiová, Lucie ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem "Návrh reklamních strategie v pohostinství – komparativní studie pro ČR a Irsko" řeší strategické postupy v rozdílných zemích a dále je aplikuje. Cílem bylo zhodnotit, jestli je možné aplikovat stejné reklamní postupy jako v Irsku v tuzemsku. Vyhodnocení probíhalo na základě polostrukturovaného rozhovoru s obyvatelem Irska pracujícího v pohostinství a dotazníkového šetření, které se uskutečnilo v České republice. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky inspirovány Irskem, které jsou možné aplikovat v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 965 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.