Název: Symbolika strachu v reklamě
Překlad názvu: Symbolism of Fear in the Advertising
Autoři: Schlechterová, Sandra ; Hájek, Václav (vedoucí práce) ; Tomková, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: emoce; reklama; stereotypy; strach; stárnutí; stáří; symbolika; advertising; aging; emotions; fear; old age; stereotypes; symbolism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189120

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615306


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet