Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Komunikace ve sloučených zařízeních
Šrejberová, Michaela ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá komunikací mezi vedoucími pracovníky ve sloučených základních školách a mateřských školách. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé typy komunikace. Především se zaměřuje na interní komunikaci mezi vedoucími pracovníky, zmiňuje bariéry v komunikaci a jejich eliminaci, důležitost poskytování a přijímání zpětné vazby při komunikaci, umění naslouchat a poslouchat, zabývá se druhy porad a zásadami při jejich vedení. V praktické části se závěrečná bakalářská práce snaží zmapovat míru spokojenosti v komunikaci mezi vedoucími pracovníky ve sloučených školách v náchodském a trutnovském regionu pomocí kvantitativního výzkumu. Jedná se o zmapování míry spokojenosti v komunikaci mezi ředitelem školy a vedoucím pracovníkem v mateřské škole.
Komunikace v organizacích
Tomíčková, Marta ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
4 Abstrakt Cílem mé práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku komunikace v organizaci a zdůraznění její důležitosti pro fungování organizace a naplňování jejích strategických cílů. Práce představuje možné interpretování komunikace v organizaci a zaměřuje se při tom na zásadní momenty využívání komunikace v organizaci a dopady neefektivní komunikace na spokojenost zaměstnanců a jejich život v organizaci. K vypracování této práce jsem použila metodu kompilace a komparace odborné literatury a metodu expertních rozhovorů, které ukazují stav interní komunikace ve dvou vybraných organizacích a dokazují jednostranné vnímání komunikace v rámci organizace. První část práce podrobně rozebírá vlastnosti jednotlivých forem komunikace, jejichž znalost je velmi důležitým základem pro další studium problematiky komunikace v organizacích. Tato část práce popisuje také zásady aktivního naslouchání, které bývá velmi často opomíjeno jako součást komunikačních dovedností. Druhá část práce se věnuje možným interpretacím a dělením komunikace v organizacích v odborné literatuře a podrobně zpracovává problematiku interní komunikace a jejích dílčích částí. Další část práce přináší pohled na komunikaci ve vztahu manažera a zaměstnance. Tento pohled na komunikaci v organizacích je velmi často v odborné literatuře i praxi...
Communication in organization
Jacenková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací a uplatněním teoretických znalostí dané problematiky při analýze. Hlavním cílem práce je rozbor fungování komunikace v konkrétní společnosti a identifikace jejích nedostatků. Teoretická část objasňuje základní pojmy a charakterizuje komunikaci ze všeobecného pohledu. Identifikuje také cíle, funkce a typy interní komunikace jako jedné z typů podnikové komunikace. Tento oddíl také definuje efektivní komunikaci a určuje možné překážky přenosu informací. Teoretický základ je následován praktickou částí, kde je provedena analýza na vybrané společnosti. Pro účely analýzy jsou využity dvě techniky, a to metoda pozorování a dotazníkové šetření, která doplňuje informace získané první použitou metodou a potvrzuje či vyvrací její výsledky.
Interní komunikace v organizaci
Bulan, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Práce se zabývá analýzou interní komunikace v konkrétní organizaci. Cílem je popsat jednotlivé komunikační kanály a jejich prostředky, analyzovat jejich využívání a navrhnout řešení pro zlepšení situace v identifikovaných problémových oblastech. Objektem práce je malá společnost působící v oblasti služeb. Jsou využívány metody polostrukturovaných rozhovorů a analýzy interních dokumentů. V závěru práce jsou vyzdvihnuty pozitivní stránky interní komunikace v dané společnosti, identifikovány problémové oblasti a navrženo řešení pro zlepšení stávající situace.
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
Jehnětová, Lucie ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Marušinec, Marek (oponent)
Práce se zabývá efektivitou komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti. Cílem je popsat jednotlivé komunikační nástroje, analyzovat jejich efektivitu a navrhnout řešení u problémových komunikačních nástrojů. Objektem práce je středně velká společnost působící v oblasti logistiky. V diplomové práci jsou využity metody dotazníkový výzkum, analýza interní dokumentace a pozorování. V závěru diplomové práce je zhodnocena efektivita komunikačních prostředků v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců a jsou doporučena některá zlepšení pro efektivnější využití komunikačních nástrojů ve vybrané společnosti.
Návrh na zlepšení komunikace firmy
Suk, Tomáš ; Křípal,, Lukáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá interní komunikací a distribucí informací ve firmě. Analyzuje současný stav komunikace, informační potřeby a poukazuje na nedostatky. Navrhuje opatření ke zlepšení komunikace firmy a distribuce informací především prostřednictvím intranetového systému. Poukazuje na jeho přínosy, možnosti využití a na význam využívání podpory informačních systémů v komunikaci firmy.
Návrh na zlepšení firemní kultury
Sombergová, Markéta ; Horák, Hynek (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o struktuře vnitřní kultury společnosti SolidVision, s. r. o. a jejím vlivu na výkon zaměstnanců. Poukazuje na problémy dané společnosti a vysvětluje, jak se tyto problémy promítají do jejího chodu a do práce zaměstnanců. Obsahuje návrhy, postupy a doporučení ke zlepšení kultury společnosti a tím ke zvýšení prosperity a zefektivnění výkonu zaměstnanců.
Návrh vnitropodnikové komunikace s využitím nástrojů Microsoft
Neuwirth, David ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o možnostech usnadnění vnitropodnikové komunikace. Tato práce nejdříve zanalyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace dané společnosti. Dále prozkoumá produkty a nástroje, které nabízí společnost Microsoft k usnadnění vnitropodnikové komunikace, a z nich pak vybere konkrétní, které by mohly usnadnit vnitropodnikovou komunikaci v dané firmě. V této bakalářské práci najdete také technický postup, jak tyto nástroje implementovat a spravovat. V závěru bakalářské práce je uvedeno zhodnocení a výsledný efekt po nasazení těchto nástrojů a produktů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.