Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 542 záznamů.  začátekpředchozí371 - 380dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Alpysbayev, Yesset ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a studium hlavních rysů reklamy v oblasti pohostinství. První část je teoretická část, která podrobně popisuje definici jako reklama, reklama v médiích, reklamní funkce. Dalé podrobné popsány typy reklam, jejich výhody a nevýhody. V praktické části práce je prezentace hotelu "Holliday Inn Almaty". Tato část podrobně popisuje strukturu hotelu, SWOT analýza, činnost hotelu. Další část je vlastní analýza formou dotazníkového šetření na základě reklamy. Dotazník zaměřen na reklamní strategii hotelu a hodnocení hotelu celkem. Finální část představuje doporučení pro zlepšení reklamního byznesu hotelu a závěr o reklamní činnosti hotelu "Holiday Inn Almaty".
Podnikání v Chile z hlediska zahraničního investora
Česká, Markéta ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikání v Chile z hlediska zahraničního investora. Hlavním cílem práce je zobrazit Chilské podnikatelské prostředí použitím reálného obchodního příkladu. První část se zabývá PESTLE analýzou Chile. Druhá část se zaměřuje na podmínky spuštění a provozování obchodu v této zemi. Ve třetí části je zkoumán a vyhodnocen hotelový projekt. Odpovídající závěr je vyvozen pro ukončení práce.
Problematics of hotels promotion and analysis of specific hotel
Juríčková, Kristína ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou propagace v oblasti hotelnictví. Po definování teoretických znalostí, jsou poznatky prokázané na konkrétním praktickém příkladu, na mezinárodně známém hotelu v Praze. Praktická část zahrnuje samotnou analýzu propagace vybraného hotelu, přičemž důraz je kladen především na komunikaci na sociálních sítích. Následně je tato propagace porovnána s konkurenčním hotelem, na základě čeho, jsou v závěru vyvozeny návrhy a doporučení na propagační kampaň hotelu.
Založení obchodní korporace v cestovním ruchu
IAKIMOV, Ivan
Tato bakalářská práce je zaměřena na poskytování hotelových služeb. Hotel je zabudován do prostoru v lodi. Jeho využívání je situováno do Petrohradu a jeho okolí v Ruské federaci. Návrh se skládá z plánu rekonstrukce hotelu s kapacitou 90 pokojů a restaurací pro 150 návštěvníků. Finanční plán zahrnuje kalkulaci nákladů a příjmů na dva roky provozu hotelu. V prvním roce provozu bude zisk před zdaněním činit 27 471 070 RUB, v druhém 32 464 900 RUB, doba návratnosti investice je 3 roky.
Projekt rekreačního zařízení
CHEPAKOVA, Ekaterina
Bakalářská práce řeší pořízení objektů a jejich rekonstrukci na hotel a restaurační zařízení ve městě Soči v Ruské republice. Obsahuje návrhy hotelu s ubytovací kapacitou pro 46 návštěvníků i kapacitu restauračního pro 48 návštěvníků. Ekonomika provozu hotelu a restaurace je uvedena navržena na 2 roky provozu. Zisk před zdaněním v prvním roce byl stanoven na 8 978 855 RUB RUB, v druhém roce na 10 622 011 RUB. Návratnost investice bude 2 roky.
Marketingová komunikace
Sargsyan, Dianna ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Top Hotel Praha. Teoretická část diplomové práce vychází z literární rešerše. Na úvod je popsáno, co to je marketing a jaké jsou jeho nástroje, následně je přiblížena problematika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a všeho, co s ním souvisí. Mezi nástroje marketingového komunikace patří reklama, osobní prodej, přímý marketing, public relations, podpora prodeje a on-line komunikace. Praktická část charakterizuje stručně danou společnost. Práce je dále věnována analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace hotelu. Nástroje marketingové komunikace jsou zkoumány z poznatků z hotelového prostředí. V závěru praktické části jsou na základě těchto poznatků navržena opatření marketingové komunikace pro Top Hotel Praha.
Analýza prodeje kávy ve vybraných hotelech v Praze
Veverka, Libor ; Kopecká, Lenka (vedoucí práce) ; Svoboda, Roman (oponent)
V této bakalářské práci je analyzován prodej kávy ve vybraných hotelech v Praze na základě sběru údajů z nápojových lístků daných hotelů. Teoretická část obsahuje tři hlavní části, kterými jsou Trh a tržní mechanismus, Rozdělení podle druhů připravovaných kávových nápojů a Klasifikace hotelů do pěti tříd. První část zvaná Trh a tržní mechanismus vysvětluje trh a jeho fungování, dokonalou a nedokonalou konkurenci mezi firmami a na závěr také nedokonalosti trhu. Druhá část Rozdělení podle druhů připravovaných kávových nápojů pojednává o složení a správné přípravě široké škály kávových nápojů. Třetí a zároveň poslední část teoretické části zvaná Klasifikace hotelů do pěti tříd poukazuje na bodové hranice pro rozdělení hotelů do každé z těchto tříd. Ve druhé části, která se nazývá Vlastní práce, je zkoumáno zastoupení hotelů v celé ČR, v Praze a jejich srovnání. Dále je vypsán seznam všech vybraných hotelů v Praze, které jsou brány v potaz při analyzování, porovnávání a následném vyhodnocování výsledků. V závěru je vyhodnocena rozdílnost cen nabízených kávových nápojů v náhodně vybraných hotelech v Praze ze dvou úhlů pohledu. Prvním je zkoumání rozdílnosti cen mezi třídami hotelů a druhým je zkoumání rozdílnosti cen v rámci jednotlivých tříd.
Hodnocení marketingové komunikace hotelu Klášter Teplá
Veverková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit nástroje marketingové komunikace ve vybraném hotelu a na základě toho vytvořit návrhy pro její zlepšení. První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingu služeb, což vychází z prostudování sekundárních dat. Druhá část práce se zabývá analyzováním současných nástrojů marketingové komunikace hotelu. Výsledkem této analýzy jsou návrhy na její zlepšení a zefektivnění, které mají vést ke zvýšení návštěvnosti hotelu a zlepšení ekonomické situace. Je navrženo několik nástrojů, které by mohly být vedením hotelu využívány.
Význam komunikace pro práci manažera
Talan, Nadezhda ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje interní komunikaci v hotelu Amadeus, který se nachází ve městě Aktau v Kazachstánu. Hlavním cíle práce je provést analýzu a vymezit hlavní způsoby a kanály interní komunikace v hotelu. Dílčím cílem je vymezit hlavní komunikační dovednosti manažera a jejich význam v podniku. Dalším dílčím cílem je stanovit hlavní zásady pro komunikaci manažera s podřízenými (interní komunikace). V práci jsou použity hlavně následující metody: literární rešerše v teoretické části práce, analýza interní komunikace v hotelu, dotazování zaměstnanců s cílem zjistit podrobnosti o nastavení interní komunikace v hotelu a efektivnosti této komunikace.
Vytápění hotelu biomasou
Jána, Tomáš ; Rubinová, Olga (oponent) ; Horák, Petr (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je v teoretické části užití biomasy ve vytápění a ve výpočtové části zpracování projektu pro vytápění hotelu biomasou. Projekt řeší jednopatrovou budovu hotelu s restaurací a s místnostmi pro přípravu jídla. Budova je situována ve vesnici Vír. Zdrojem tepla pro objekt je kotel na biomasu. Otopnými plochami jsou desková otopná tělesa. Objekt je větrán přirozeně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 542 záznamů.   začátekpředchozí371 - 380dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.