Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Negativní vlivy vibrací vřetena
Dvořák, Pavel ; Huml, Jan (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o měření vibrací vřetene č.1 obráběcího stroje STRATOS. Vzniklé vibrace mají zásadní vliv na obráběcí proces a dodržení předepsaných tolerancí. V této práci jsou také principy funkce akcelerometrů, především piezoelektrických a piezorezistivních. Cílem je získání potřebných dat pro návrh vhodného sledovacího zařízení, které bude sledovat stav obráběcího vřetene. Součástí této práce je také vypracovaný vzorový protokol o měření s jeho dosaženými výsledky a grafy. Úkolem této práce je udělat rozbor problematiky tak, aby byl později použitelný při realizaci sledovacího zařízení, které bude součástí procesu a bude ukazovat aktuální stav a kondici sledovaného vřetene.
Podnikatelský projekt
Kotlářová, Monika ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského projektu zaměřeného na rozšíření služeb sociálně integračního podniku a následné zhodnocení realizovatelnosti projektu. Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a komparace názorů jednotlivých autorů. Jsou vymezeny pojmy sociálního podnikání, následně je definována struktura podnikatelského projektu a teoreticky popsány jeho jednotlivé části. V praktické části práce jsou všechny získané poznatky aplikovány při samotné tvorbě podnikatelského projektu. Nejprve je provedena strategická situační analýza, která zahrnuje externí analýzu makrookolí, mikrookolí a interní analýzu podniku. Dále je charakterizován daný podnik a popsána nová podnikatelská příležitost, která zahrnuje rozšíření služeb v oblasti telemarketingu o nově vzniklé call centrum. Praktická část také obsahuje SWOT analýzu, marketingový plán a dva finanční plány, ze kterých vychází, že plán zahrnující příspěvky na chráněné pracovní místo je ziskovější. Z ekonomického hodnocení projektu vyplývá vysoká výnosnost zdrojů vynaložených na realizaci projektu. Praktickou část uzavírá hodnocení potencionálních rizik projektu a jsou navrhnuta jejich opatření. Tento podnikatelský projekt by měl podniku přinést dostatek informací pro jeho samotnou realizaci.
Marketingová komunikace hudební skupiny The Snuff
Šorm, Jan ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Fejfarová, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací české modern-rockové kapely The Snuff, jejíž je autor této práce samotným členem, skladatelem. Na začátku práce jsou vymezena teoretická východiska z oblasti marketingu, kde je velká pozornost věnována novým trendům marketingu, které jsou mimo jiné spjaty s internetem a sociálními sítěmi. Praktická část je zaměřena na analýzu vlastního dotazníkového šetření, které se týká vnímání marketingových aktivit kapely ze strany českých a polských fanoušků, mezi nimiž mohou být i zařazeny kupní návyky fanoušků samotných. Poté je proveden řízený rozhovor s českou a polskou fanynkou kapely stejné věkové kategorie. Na základě těchto zjištění jsou navržena konkrétní řešení, jak marketingovou aktivitu zlepšit a také je vyhodnocen zájem o připravovaný nejambicióznější projekt kapely - The Ultimate Price a jakým směrem se ku prospěchu projektu ubírat.
Etika v reklamě
Laurinová, Iveta ; Huml, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá etickou stránkou reklamy. Cílem práce je zjistit, jak jsou lidé ovlivněni reklamním sdělením a jaký postoj zaujímají k neetickým prvkům v reklamě. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy související s reklamou a etikou, používané druhy médií a také zahrnuje koncept samoregulace reklamy. Praktická část zpracovává výstupy z dotazníkového šetření a je proveden jejich rozbor k dosažení cíle práce.
Podnikatelský projekt
Kramářová, Vladimíra ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského projektu zaměřeného na vznik nové společnosti s názvem Diora s.r.o. Společnost se zabývá výrobou dřevních pelet. V úvodní části práce jsou popsány legislativní podmínky pro podnikání v České republice, vysvětlen postup pro tvorbu podnikatelského projektu a charakterizovány pelety, jako druh paliva. V praktické části práce jsou systematicky vypracovány jednotlivé části podnikatelského projektu společnosti Diora s.r.o. Součástí podnikatelského projektu je finanční analýza a analýza rizik. Z výsledků těchto analýz jsou odvozeny konkrétní závěry a doporučení.
Marketingová komunikace - product placement
Schlesingerová, Veronika ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Vokáčová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv product placementu na děti předškolního věku. Dále je zjišťován postoj veřejnosti k používání product placementu jak obecně v televizních pořadech, tak i speciálně v dílech určeným dětem. Vliv product placementu na dětského diváka byl zjišťován na základě ukázky z filmu Čtyřlístek ve službách krále od režiséra Michala Žabky, pomocí metody marketingového odborníka Martina Lindstroma. Dále byl zjišťován postoj veřejnosti k této formě reklamy pomocí dotazníkového šetření online i osobním dotazováním v prostorách mateřské školy. Bylo zjištěno, že vliv product placementu na děti je poměrně velký a produkty takto propagované si dítě lépe zapamatuje. Z výsledků dále vyplynulo že, veřejnost se k této propagaci výrobků staví neutrálně, ovšem pokud se netýká umístění do pořadů pro děti.Podle výsledku se veřejnost domnívá, že reklama zde nemá co dělat. Podrobnější výsledkyjsou rozebrány ve vlastní práci.
Podnikatelský projekt pro vybranou firmu
Šimera, David ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem vytvoření podnikatelského projektu pro vybranou firmu. Jedná se o skutečně existující firmu Bário s.r.o. Cílem práce je vyhodnotit získaná data a na jejich základě navrhnout podnikatelský plán pro vybraný podnik. V první teoretické části jsou charakterizovány pojmy týkající se podnikání a také metody finanční a situační analýzy. V druhé části práce, jež se zabývá vlastní prací, jsou metody, v teoretické části popsané, aplikovány na podnik. Na základě jejích výsledků je vytvořena SWOT matice. Pomocí SWOT matice jsou navrženy možné strategie. Tyto strategie jsou následně konzultovány s vedením podniku a na základě těchto konzultací je na závěr vytvořen podnikatelský plán.
Hodnocení projektu Mistrovství Evropy U21 2015
Kaiserová, Eliška ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Pilař, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části je popsán projektový management a jeho produkt neboli projekt. Dále je zde popsána charakteristika sportovního managementu, sportovní akce a sportovního manažera. Ve druhé části byly zhodnoceny přínosy Mistrovství Evropy do 21 let ve fotbale z dvou různých pohledů, a to ekonomické a neekonomické. Tato část obsahuje rozhovor s předsedou organizačního výboru Petrem Fouskem. Díky rozhovoru a publikaci UEFA Bid Requirements je popsán postup podání žádosti o kandidaturu Mistrovství Evropy 2015. Hlavním úkolem této práce je zhodnotit přínosy této akce a navrhnout možná zlepšení pro podobné projekty.
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Nykl, Jaroslav ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je navržení vhodnějšího využití složek marketingového mixu firmy Maxicom. Postupovým cílem je v první řadě zjištění makroprostředí společnosti, dále mikroprostředí společnosti a nakonec současného stavu složek marketingového mixu. Na základě zjištění spokojenosti stávajících zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření je navržena vhodnější kombinace složek marketingových nástrojů což by mělo vést k získání nových zákazníků a zvýšení objemu tržeb. Největší nedostatky byly zjištěny v oblasti propagace, materiálního prostředí a procesech. Naopak na velmi dobré úrovni byla nastavena cenová strategie a způsob distribuce. Pro zlepšení stavu složek marketingového mixu bylo doporučeno například založení Facebooku, vydávání firemního časopisu, zlepšit procesy doplňkového produktu nebo třeba zavedení informační tabule.
Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku
Staňková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Jiří, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace značky Kaktus společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., která je zaměřena na poskytování telekomunikačních služeb, značka poté na specifickou cílovou skupinu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska na základě studia odborné literatury a jsou zde definovány základní pojmy jako marketingový mix, marketing služeb, marketingová komunikace, její jednotlivé nástroje, komunikace na sociálních médiích, psychologické účinky reklamy a marketingový výzkum. Praktická část představuje společnost T-Mobile Czech Republic a.s., popisuje její marketingový mix, její nejvýznamnější konkurenty a míru ohrožení z jejich strany. Stěžejní část práce obsahuje popis a zhodnocení dosud uplatňované marketingové komunikace, které byly vypracovány na základě rozhovorů se specialistou na marketingovou komunikaci značky a na základě interních zdrojů dat. V následující části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo realizováno mezi příslušníky cílové skupiny značky s cílem zjistit, jak vnímají její marketingovou komunikaci, a analýza potenciálních a existujících vlivů na značku, která byla vypracována na základě interních zdrojů dat. Na těchto výsledcích se zakládá doporučení na úpravu a obohacení marketingové komunikace tak, aby došlo k rozšíření povědomí o značce i zákaznické základny, aniž by nastal rozpor s ideologií značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 HUML, Jan
3 Huml, J.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.