Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová studie zvoleného subjektu
Kužílek, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová studie vybraného subjektu. Vybraným subjektem je společnost Availpro, která se zaměřuje na vývoj a prodej softwarových řešení, která ulehčují práci hotelovému managementu. Hlavním cílem je návrh opatření, které by mohla zlepšit a zkvalitnit jednotlivé marketingové procesy ve společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je rozbor teoretických informací, které byli čerpány z příslušné odborné literatury. Teoretické informace slouží jako nutný základ k pochopení probírané problematiky. Konkrétně jsou v práci popisovány jednotlivé marketingové procesy, činnosti a nástroje, které jsou v dnešní době nutností pro správné fungování společností. V druhé části práce je vyhotovena analýza primárních a sekundárních dat. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na zákaznickou spokojenost s produkty společnosti Availpro. Sekundární data jsou získána z interních zdrojů společnosti a také z komunikace s jednotlivými zástupci marketingového oddělení. Na základě těchto informací byly vyhotoveny doporučující návrhy a opatření, které by měly vést ke zlepšení a zefektivnění stávajících marketingových činností.
Hospodaření minipivovaru
Šplíchalová, Jitka ; Maier, Tomáš (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit hospodaření vybraného minipivovaru XY s. r. o. v analyzovaném období let 2012 až 2015. Hospodaření minipivovaru je posuzováno na základě metod finanční analýzy a kalkulace úplných nákladů na jednotku produkce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o historii piva a pivovarnictví, kategorizaci a charakteristice minipivovarů, dále jsou zde popsány suroviny pro výrobu piva a jeho samotná výroba. Obsahem jsou rovněž metody a vzorce použité při finanční analýze a kalkulaci nákladů. Praktická část pojednává o charakteristice produkce minipivovaru XY s. r. o. Ověření projevu sezónnosti je popsáno jednoduchým regresním modelem. K dosažení hlavního cíle jsou použity metody finanční analýzy a stanovení kalkulace nákladů na jednotku produkce. Finanční analýza se dále skládá z horizontální a vertikální analýzy, rozdílových a poměrových ukazatelů, bonitních a bankrotních modelů, které hodnotí celkovou finanční situaci minipivovaru. V kapitole zhodnocení výsledků a závěr jsou shrnuty dosažené výsledky, je provedeno celkového zhodnocení hospodaření minipivovaru XY s. r. o. a jsou navržena doporučení pro zlepšení ekonomického fungování.
Marketingová studie společnosti Aquasvět Chomutov
Kučerová, Adéla ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce přináší marketingovou studii společnosti Aquasvět Chomutov. Ve vlastní práci jsou vystižena teoretická východiska, jež dala základ metodám a postupům, které byly v práci použity. Zahrnuje základní pojmy marketingu, které se v práci vyskytují. V praktické části práce je představen předmět marketingové studie, tedy společnost Aquasvět Chomutov. Pro potřeby stěžejní analýzy diplomové práce, jsou nejdříve představeny výsledky předcházejících analýz, které byly provedeny pro účely studie. Patří mezi ně finanční analýza, analýza konkurentů, a analýza makroprostředí. Díky získaným poznatkům bylo možné vytvořit SWOT analýzu, která ukázala silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti, které může využít i hrozby, kterého oslabují, ukázala také, v jakém prostředí se pohybuje a jaké prvky na něj působí nejvíce. Pro doplnění představy zákazníků o společnosti a také pro účely SWOT analýzy byl přidán průzkum trhu. Průzkum o mínění zákazníků o Aquasvětě Chomutov. V poslední části diplomové práce jsou představena navrhovaná možná opatření pro zlepšení povědomí a návštěvnosti studovaného subjektu a závěr o získaných datech.
Trh s pivem v České republice
Bureš, Jiří ; Maier, Tomáš (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce Trh s pivem v České republice představuje odvětví pivovarství na území České republiky od jeho počátků až po současnost. Pozornost je zaměřena na činnost velkých pivovarských společností, které nejvíce ovlivňují český trh s pivem. Stále výraznější postavení na trhu zaujímají minipivovary, které jsou v práci také rozebrány. Počet minipivovarů každoročně roste. Tento segment trhu přesně vystihuje nový trend ve společnosti, kdy konzumenti piva hledají nové chutě piva. Úvodní část se zabývá metodickými postupy, které byly využity pro hlubší pochopení problematiky pivovarství na území České republiky. Druhá část práce je věnována rešerši odborné literatury. Vysvětleny jsou základní výrobní postupy a specifika výroby piva. Základní pivovarské ukazatele a současné trendy v rámci výroby i konzumace piva zachycují zpracované tabulky a grafy. Pro analýzu vývoje trhu s pivem jsou jednotlivé ukazatele vždy sledovány za delší časové období. Závěrečná část je věnována konkrétním analýzám odvětví a rozborům sledovaných subjektů. Analyzovány jsou čtyři největší pivovarské společnosti na českém trhu. Minipivovary jsou sledovány z hlediska vývoje jejich počtu v čase. Vypracované dotazníkové šetření hodnotí zájem konzumentů piva o minipivovary v konfrontaci s průmyslovými pivovary. Na závěr jsou zhodnoceny získané poznatky.
Marketingová komunikace vybrané organizace
Kopecká, Soňa ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace se podniky snaží přesvědčit zákazníky o výjimečnosti svých produktů. Marketingová komunikace je tedy klíčovou součástí strategie firmy, pomáhá utvářet její image a tím formovat pohled veřejnosti na ni. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří teoretická východiska, kde jsou charakterizovány základní pojmy této problematiky. Nejprve je vymezen obor marketingu, na který navazuje segmentace trhu, targeting, positioning a řízení vztahů se zákazníky. Tato část je zaměřena rovněž na marketingový mix a nástroje marketingové komunikace. Na konci teoretické části je charakterizována image značky a metoda sémantického diferenciálu, která je využita v další části práce. Praktická část práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Adidas, která je popsána dle poznatků z teoretické části. Protože tato společnost intenzivně využívá širokou řadu nástrojů marketingové komunikace, byl vybrán jeden z nich, event marketing a aktivity spojené s existencí běžeckého klubu společnosti, Adidas Runners Prague. Pomocí dotazníkového šetření mezi veřejností a běžci tohoto klubu za použití metody sémantického diferenciálu bylo zjištěno, jak různé cílové skupiny vnímají značku Adidas. V závěrečné části je na základě výsledků zhodnocena marketingová komunikace a poté jsou podány návrhy na její zlepšení.
Systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci
Bažantová, Anna ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci XY. Hlavním cílem je zhodnotit současně nastavený systém hodnocení a v případě zjištěných nedostatků doporučit vhodná řešení a nápravná opatření. Celá práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována na základě prostudovaných sekundárních zdrojů. V této části je uvedena především problematika řízení pracovního výkonu a systém hodnocení pracovníků. Praktická část je zaměřena na systém hodnocení v konkrétní organizaci XY. V úvodu praktické části je představena společnost a následně popsán současný systém hodnocení. Informace, které jsou v práci uvedeny, jsou získány z nastudovaných interních dokumentů společnosti. Pro získání dat byl použit kvantitativní a kvalitativní výzkum, prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru práce je uvedeno zhodnocení problematiky hodnocení zaměstnanců a doporučená řešení, která mohou vést ke zlepšení současného způsobu hodnocení zaměstnanců.
Obliba ovocných piv v České republice
Balaštík, Milan ; Maier, Tomáš (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá oblibou ovocných piv v České republice. Popisuje druhové rozdělení ovocného piva v zahraničí i u nás. Znázorňuje přehled nabídky velkých i malých výrobců této kategorie na domácím trhu. Zaměřuje se na zmapování situace ochuceného piva na domácím i zahraničních trzích dle nejnovějších údajů. Na základě dotazníkového šetření jsou analyzovány spotřebitelské preference na domácím trhu. Poté jsou formulována obecná doporučení pivovarům, která vyplývají z výstupů dotazníkového šetření. Následně jsou s využitím základních statistických metod zjišťovány významné závislosti mezi konzumací ochucených piv a pohlavím a mezi konzumací a věkem oslovených respondentů. Pokud tomu tak je, tak se určuje síla této závislosti. Bylo zjištěno, že zatímco významná závislost nebyla prokázána u pohlaví, existuje mezi konzumací a věkem respondentů. Síla této závislosti byla hodnocena jako středně silná. Nakonec byla vypracována prognóza spotřeby míchaných nápojů na bázi piva v České republice. Analyzovaná časová řada obsahovala skutečné roční údaje vedené Českým svazem pivovarů a sladoven od roku 2012 do roku 2015. Prognóza byla počítána na další dva roky. Bylo zjištěno, že spotřeba míchaných nápojů na bázi piva bude v budoucnu i nadále klesat.
Podnikatelský projekt
Kotlářová, Monika ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského projektu zaměřeného na rozšíření služeb sociálně integračního podniku a následné zhodnocení realizovatelnosti projektu. Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a komparace názorů jednotlivých autorů. Jsou vymezeny pojmy sociálního podnikání, následně je definována struktura podnikatelského projektu a teoreticky popsány jeho jednotlivé části. V praktické části práce jsou všechny získané poznatky aplikovány při samotné tvorbě podnikatelského projektu. Nejprve je provedena strategická situační analýza, která zahrnuje externí analýzu makrookolí, mikrookolí a interní analýzu podniku. Dále je charakterizován daný podnik a popsána nová podnikatelská příležitost, která zahrnuje rozšíření služeb v oblasti telemarketingu o nově vzniklé call centrum. Praktická část také obsahuje SWOT analýzu, marketingový plán a dva finanční plány, ze kterých vychází, že plán zahrnující příspěvky na chráněné pracovní místo je ziskovější. Z ekonomického hodnocení projektu vyplývá vysoká výnosnost zdrojů vynaložených na realizaci projektu. Praktickou část uzavírá hodnocení potencionálních rizik projektu a jsou navrhnuta jejich opatření. Tento podnikatelský projekt by měl podniku přinést dostatek informací pro jeho samotnou realizaci.
Branding a rebranding
Moravec, Petr ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na image značky a budování její pozice na českém trhu se sportovním oblečením. Hlavním cílem práce je navrhnout desatero příležitostí pro zlepšení prezentace značky koncovému spotřebiteli v rámci maloobchodního prodeje. První část práce se zabývá shrnutím teoretických východisek a problematiky ohledně tvoření image značky v rámci celého procesu budování značky se zaměřením na maloobchodní prostředí. V praktické části je nejdříve představena značka Under Armour a následně popsána její pozice v rámci českého trhu se sportovním oblečením. Následně je na základě výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření a výzkumu prostřednictvím pozorování sestaven návrh desatera příležitostí pro zlepšení prezentace značky Under Armour v maloobchodním prostředí.
Marketingová komunikace vybrané organizace
Svatek, Jakub ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jedním z klíčových nástrojů marketingové komunikace společnosti Tesco, kterým je promoční leták. Cílem práce je zhodnocení vnímání vizuálního zpracování a uživatelské přívětivosti letáku samostatně i ve vztahu k letákům konkurenčním. První část práce definuje teoretická východiska z oblastí marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V následující praktické části práce je proveden dvoufázový marketingový výzkum složený z individuálních hloubkových rozhovorů, na něž navazuje dotazníkové šetření. V závěru jsou shrnuty výsledky výzkumu, na jejichž základě budou doporučeny návrhy k možnému zlepšení stávajícího provedení letáku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Lukáš, Lubomír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.