Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generating Side Quests for RPG Games From Hand-Crafted Building Blocks
Hromada, Tomáš ; Černý, Martin (vedoucí práce) ; Chrpa, Lukáš (oponent)
Počítačové RPG hry často obsahují vedlejší mise, které jsou kratší a nevztahují se k hlavnímu příběhu, a které dávají hráči větší pocit volnosti a více možností na zvolení své vlastní cesty ve hře. Aby tato funkce byla dobrá, je potřeba mít ve hře větší množství vedlejších misí. Nahrazení ručně vytvořených misí těmi generovanými je jedna z možností, jak tento cíl ulehčit, nicméně současné pokusy o generování misí vedly k vytvoření misí jednoduchých a opakujících se. Cíl této práce je prozkoumat odlišný přístup k tomuto problému, a to systém generující vedlejší mise z ručně vytvořených stavebních bloků. Tato práce obsahuje abstraktní popis systému spolu s konkrétní implementací, včetně metod použitých k evaluaci dané implementace. Systém byl evaluován na skupině hráčů, která generované mise hodnotila podobně jako ty ručně vytvořené.
RPGcraft
Šurín, Lukáš ; Hnětynka, Petr (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Cieľom tejto práce je vytvorenie herného prostredia, ktoré by zdieľalo podobnosti s hrou Minecraft s pridanými RPG prvkami. Prostredie je v práci zanalyzované s popisom vlastností, ktoré by mal projekt obsahovať pre naplnenie stanovených cieľov. Obsahuje vypracovaný návrh a implementáciu projektu s využitím techník pre efektívny a korektný beh. Súčasť práce je popis možných spôsobov rozšírenia hier a ukázanie použitia knižnice LuaJ na vykonanie lua skriptov. Práca popisuje dve vytvorené hry k nej priložené a porovnáva schopnosti vytvoreného herného prostredia s ďalšími rôznymi titulmi, s ktorými je ju vhodné porovnávať.
Translation and stylistic analysis of one chapter of the book Fantasy Freaks and Gaming Geeks by Ethan Gilsdorf
Petrová, Eva ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá anglicko-českým překladem a následnou analýzou části textu z knihy "Fantasy Freaks and Gaming Geeks" autora Ethana Gilsdorfa. Práce se skládá ze dvou částí - z praktické, která je tvořena překladem jedné z počátečních kapitol knihy, a z teoretické části, která se zabývá analýzou mého překladu. V této části bakalářské práce věnuji zvláštní pozornost problémům, se kterými jsem se při překladu zmíněného textu potýkala, a svá rozhodnutí komentuji a obvykle i podkládám citacemi z translatologické literatury.
RPG jako narativní médium
Slavík, Petr ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hrdina, Matouš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá narativem v počítačových hrách, konkrétně pak v RPG a jeho "hybridech". Teoretická část představuje vybrané koncepty herních studií a naratologie, které jsou v praktické části použity jako základ pro možnou metodu analýzi. Tato metoda je demonstrována na čtyřech příkladech formou čtyř krátkých případových studií.
Kooperativní editor her
Žofák, Norbert ; Keznikl, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kruliš, Martin (oponent)
Předmětem této práce je implementace kooperativního editoru jednoduchých RPG her. Editor je určený především pro neprogramátory, kteří si chtějí, ať už jednotlivě, nebo v kooperaci s jinými, vytvořit vlastní jednoduchou RPG hru. Herní elementy - základní jednotky herního světa - jsou šablonovány, a tak je zajištěno jejich jednoduché přidávání do herního světa. Hra je řízena událostmi, které editor dovoluje obsluhovat pomocí skriptů v jazyce Lua. Uživatelské prostředí editoru je jednoduché a přímočaré, s přehlednými seznamy herních elementů a editorem jejich vlastností. Editor poskytuje uživateli dva módy - mód editace a mód hraní, ve kterém je možno vytvářenou hru rovnou vyzkoušet a otestovat. Kooperativa editoru je zajištěna pomocí synchronizace s databázovým serverem. Výsledkem práce v editoru bude finální hra - balíček se spustitelným souborem.
Práce s příběhem v počítačových hrách
Valentová, Simona ; Mocná, Dagmar (vedoucí práce) ; Klumparová, Štěpánka (oponent)
RESUMÉ Bakalářská práce na téma "Práce s příběhem v počítačových hrách obsahuje teoretickou a praktickou část. V první části jsou vymezeny a vysvětleny potřebné pojmy, které souvisí s narativními postupy nebo s hraním počítačových her. Dále je obecně popsáno fungování příběhu a jeho složky, příslušné herní a literární žánry. Tato část také odkazuje k některým vědeckým přístupům, které již byly na zkoumání narativní složky u počítačových her aplikovány. Druhou část práce tvoří rozbor, interpretace a porovnávání dvou konkrétních počítačových her podle předestřených teoretických poznatků. Jedná se o hry World of Warcraft a Posel smrti, které se liší téměř ve všech aspektech, a proto se na nich dá dobře ukázat jejich různé zpracování příběhu. Práce se snaží ukázat specifické pojetí příběhu v rámci počítačové hry, kterou považuje za samostatné médium.
Generátor map pro fantasy hry na hrdiny
Pagáč, Antonín ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit generátor map pro fantasy hry na hrdiny. V práci je popsána problematika tvoření map v reálném světě, a jsou rozebrány různé přístupy ke tvorbě map jak v počítačových hrách, tak v myšlenkových a stolových hrách na hrdiny. Dále je navržen program, který je založen na generování Voroného diagramu a slouží k vytváření map. Generátor umožňuje umísťovat objekty na mapu náhodně pomocí uživatelských příkazů, nebo na konkrétní pozici pomocí grafického uživatelského rozhraní. Generátor je implementován v jazyce Javascript, který umožňuje spouštění programu v internetovém prohlížeči na různých zařízeních.
Počítačová podpora her typu LARP
Smiešková, Katarína ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce sa zabývá vytvořením systému pro podporu hraní her, jakými jsou LARP nebo stolní hry na hrdiny. V práci je poprána současná úroveň počítačové podpory pro hry tohoto typu, rozebrána problematika specifikace požadavků a návrhu. Cílem práce je zjednodušit organizaci hráčů a umožnit hru na pokračování. Systém byl implementován podle pravidel World of Darkness.
Webový herní portál
Kubíček, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a přestavbě již existujícího systému webového portálu ImmortalFighters. Detailně je analyzován stávající systém za účelem odstranění chyb už v samotném počátku návrhu přestavby. V rámci návrhu bylo vypracováno jak nové schéma databáze, tak i nová struktura webu. Byla prozkoumána podstata a herní logika fantasy hry Dračí doupě a možnost využití moderní objektově-orientované technologie k její implementaci do internetové podoby. Byla provedena analýza možných technologií, jež disponují objektově-orientovaným návrhem, a bylo by je tedy možno využít při samotné implementaci. Podle jasně stanovených kritérií z nich pak byla vybrána technologie nejvhodnější. Práce dále představuje chystané změny, které vychází z předchozí analýzy a osobních zkušeností nabytých v rámci dlouhodobého působení na webovém portálu. V praktické části je návrh realizován pomocí vybraných technologií - PHP rámce Symfony 2 a Doctrine 2 rámce objektově-relačního modelu tak, aby byla zřetelná značná vylepšení a základní rozdíly oproti stávajícímu řešení.
Aplikace objektového přístupu v programování MMORPG serveru, vývoj herního prostředí
Tyle, Jan ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Bárta, Jan (oponent)
Cíle práce: Cílem mé práce je přinést lepší porozumění tématu MMORPG her do povědomí čtenářů, blíže seznámit zájemce o téma SphereServer se způsobem práce na jeho rozvoji. Nezasvěcený čtenář se zde dozví jaké aspekty tato práce přináší a jak může její výsledek vypadat v praxi. Čtenáři zasvěcenému může tato práce posloužit k prohloubení znalostí a k nalezení souvislostí, kterých si dříve nevšiml. Způsob dosažení cíle: V této práci jsem se pokusil o sestavení celkového pohledu na vlastnosti SphereServeru a na možnosti rozšiřování jeho funkcionality. V probíraných tématech jsem se věnoval dvěma různým pohledům na věc, skrze srovnání dvou odlišných vývojových větví SphereServeru. V neposlední řadě jsem se pokusil navrhnout postupy, které by vedly ke zlepšení a zjednodušení práce s tímto emulátorem. Přínos práce: Jakožto zkušený vývojář SphereScriptu jsem v této práci shrnul některé své zkušenosti a závěry z nich plynoucí. Ve své práci jsem využil roztříštěných informací, které jsem za dobu svého působení nasbíral a v této práci zformuloval a seskupil tak, aby dávaly čtenářům smysl. Kromě seznámení čtenářů s tématikou by přínosem této práce mělo být poučení se z chyb SphereServeru a návrh metody na jejich opravu. Struktura práce: Svou práci jsem strukturoval do tří hlavních částí. V první části seznamuji čtenáře se základní funkcí SphereServeru a základní terminologií, která se v této tematice vyskytuje. Ve druhé části se věnuji popisem SphereServeru a postupně jmenuji hlavní body syntaxe a sémantiky SphereScriptu, který se využívá k rozšíření základních funkcí SphereServeru. Ve třetí části popisuji výslednou podobu implementace SphereServeru na UO shardu Andaria -- po stránce herních mechanismů z pohledu správce hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.