| |
|
Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka
Ježová, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh marketingové komunikace pro českou dálkovou pěší trasu Hřebenovka. Vedlejším cílem je poté redesign webových stránek Hřebenovky a návrh obsahu a designu mobilní aplikace. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, byla skupinová online diskuze se začínajícími i zkušenými hikery probíhající formou videokonference. Pro zhodnocení a následný návrh redesignu webových stránek byla provedena obsahová analýza webu. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro dálkovou pěší trasu Hřebenovka na rok 2022. Součástí je návrh struktury a designu webových stránek a aplikace, návrh příspěvků na sociálních sítích, příklad spolupráce s influencerem a návrh doplňkových předmětů. Klíčová slova: trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuze
|
|
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Klimeš, Robin ; Mokrý, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Její teoretická část vysvětluje důležité pojmy z oblasti marketingu a popisuje některé z marketingových analýz. Druhá kapitola se věnuje podrobné analýze současného stavu jmenované společnosti. Z ní vycházející třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
|
|
Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik
Vatrtová, Martina
V bakalářské práci se věnuji možnostem marketingové propagace podniku prostřednictvím vybraných internetových nástrojů. Propagace je aplikována na konkrétní podnik působící v oblasti oděvního odvětví. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti digitálního marketingu, marketingové komunikace, firemního stylu a psychologie. V analytické části je realizován kvalitativní výzkum, analýza prostředí podniku, průzkum konkurence a určení cílových segmentů. Součástí návrhové části je vytvoření návrhu firemního stylu a počáteční propagace podniku. V závěru je uvedena kalkulace nákladů pro jednotlivé varianty propagace.
|
|
Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy
Kovalčíková, Katarína
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh lepšího řešení marketingové strategie za pomocí digitálního marketingu a stávající marketingové analýzy, která tomuto návrhu předcházela. Pro podporu marketingu této firmy byla navrhnuta a implementována mobilní aplikace pro platformu Android, která bude sloužit pro komunikaci se zákazníky a jako nástroj zviditelnění firmy. V teoretické části této práce jsme se zaměřili na vysvětlení oblastí digitálního marketingu a marketingové strategie, které jsme uplatnili na danou firmu vytvořením situační analýzy. V praktické části jsme provedli návrh a následnou implementaci mobilní aplikace. Tato mobilní aplikace umožňuje uživatelům vypočítat průběžnou kalkulaci služeb, které firma nabízí a také jednoduchý e-shop. Mobilní aplikace je vytvořena v prostředí Android Studio v jazyku Java. Závěr práce je věnovaný zhodnocení mobilní aplikace a dalšímu návrhu řešení aplikace do budoucna.
|
|
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Vidová, Nikola
Vidová N. Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2019 Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvořená za použití lokálních i internetových marketingových nástrojů. Při tvorbě designu i marketingové propagace se vychází z informací zjištěných z PESTE analýzy a analýzy konkurence, z nichž je vytvořena SWOT analýza a vybrána vhodná marketingová strategie pro podnik. Pro tvorbu strategie a designu byly důležíte i výsledky z vytvořeného dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou vytvořeny návrhy designu na logo, vizitky, propagační leták a webovou stránku společnosti. Stejně jsou z výsledků vytvořeny i návrhy na nosiče digitálního marketingu, kterými jsou sociální sítě Facebook, Instagram a webová stránka společnosti za použití klíčových slov a SEO optimalizace. V závěru práce se nachází kalkulace celkových nákladů na realizaci všech návrhů.
|
|
Digital marketing strategy for Angis Plus Ltd
Svobodová, Martina
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii digitálního marketingu společnosti Angis Plus s.r.o. Cílem bakalářské práce je zhodnotit nástroje a strategie používané společností v digitálním světě, její slabé stránky, identifikace zlepšení a způsob, jak zlepšit současnou strategii společnosti. První část práce se zabývá marketingovou definicí. Dále se práce zabývá digitálním marketingem, popisuje jeho nástroje, rysy a trendy. Pak definuje sociální média. Charakterizuje sociální média, jejich jednotlivé komunikační nástroje, na kterých se v empirické části následně pracuje. V empirické části se práce zabývá popisem a analýzou společnosti a jejich digitálních nástrojů, které společnost v současné době využívá. V závěrečné části práce jsou prezentovány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů a strategií používaných společností a návrhy na zlepšení.
|
|
Sladění dynamického růstu s vnitřním rozvojem společnosti zabývající se digitálním marketingem
Štadlerová, Kristýna ; Abaffy, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy v oblasti sladěním vnitřního rozvoje společnosti s dynamickým růstem společnosti působící v oblasti digitálního marketingu v Brně. Teoretická část se zabývá vymezení základních pojmů v oblasti řízení rozvoje a bolestí z růstu včetně popisu vybraných analytických a evaluačních metod. V analytické části práce jsou zpracovány vybrané analýzy s ohledem na kontext prostředí a fungování společnosti na jejichž základě jsou identifikovány klíčové faktory. Návrhová část navazuje na souhrn a zhodnocení výsledků z provedených analýz a obsahuje popis změn a opatření včetně jejich implementace, které mají za cíl zlepšit stávající procesy vedoucí ke zvýšení kvality služeb a uspokojování potřeb zákazníků.
|
|
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
|
|
Marketingová komunikace vybrané sportovní značky
Šedý, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybrané sportovní značky Cíle: Cílem práce je na základě analýzy sestavit vhodné a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace běžecké sportovní značky Asics na českém trhu. Metody: V práci je využito metod kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s marketingovým manažerem značky Asics pro Českou republiku, manažerkou sales oddělení pro Českou republiku a vedoucím úzce spolupracující prodejny. Rozhovory mi umožnily nahlédnout do fungování a problematiky marketingové komunikace zmíněné značky a možnost porovnání se získanými výsledky. Mezi další použité metody se řadí zúčastněné pozorování v prodejnách, interní pozorování marketingových aktivit a analýza obdržených interních dokumentů. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů, pozorování a analýzy dokumentů byla zhodnocena marketingová komunikace Asics v České republice. Dále byly vytvořeny návrhy, pro zlepšení komunikace, které budou předloženy vedení Asics. Klíčová slova: Marketing, sport, běh, běžecká značka, reklama, komunikace, komunikační mix
|