Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka
Ježová, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh marketingové komunikace pro českou dálkovou pěší trasu Hřebenovka. Vedlejším cílem je poté redesign webových stránek Hřebenovky a návrh obsahu a designu mobilní aplikace. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, byla skupinová online diskuze se začínajícími i zkušenými hikery probíhající formou videokonference. Pro zhodnocení a následný návrh redesignu webových stránek byla provedena obsahová analýza webu. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro dálkovou pěší trasu Hřebenovka na rok 2022. Součástí je návrh struktury a designu webových stránek a aplikace, návrh příspěvků na sociálních sítích, příklad spolupráce s influencerem a návrh doplňkových předmětů. Klíčová slova: trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuze
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Klimeš, Robin ; Mokrý, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Její teoretická část vysvětluje důležité pojmy z oblasti marketingu a popisuje některé z marketingových analýz. Druhá kapitola se věnuje podrobné analýze současného stavu jmenované společnosti. Z ní vycházející třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik
Vatrtová, Martina
V bakalářské práci se věnuji možnostem marketingové propagace podniku prostřednictvím vybraných internetových nástrojů. Propagace je aplikována na konkrétní podnik působící v oblasti oděvního odvětví. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti digitálního marketingu, marketingové komunikace, firemního stylu a psychologie. V analytické části je realizován kvalitativní výzkum, analýza prostředí podniku, průzkum konkurence a určení cílových segmentů. Součástí návrhové části je vytvoření návrhu firemního stylu a počáteční propagace podniku. V závěru je uvedena kalkulace nákladů pro jednotlivé varianty propagace.
Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy
Kovalčíková, Katarína
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh lepšího řešení marketingové strategie za pomocí digitálního marketingu a stávající marketingové analýzy, která tomuto návrhu předcházela. Pro podporu marketingu této firmy byla navrhnuta a implementována mobilní aplikace pro platformu Android, která bude sloužit pro komunikaci se zákazníky a jako nástroj zviditelnění firmy. V teoretické části této práce jsme se zaměřili na vysvětlení oblastí digitálního marketingu a marketingové strategie, které jsme uplatnili na danou firmu vytvořením situační analýzy. V praktické části jsme provedli návrh a následnou implementaci mobilní aplikace. Tato mobilní aplikace umožňuje uživatelům vypočítat průběžnou kalkulaci služeb, které firma nabízí a také jednoduchý e-shop. Mobilní aplikace je vytvořena v prostředí Android Studio v jazyku Java. Závěr práce je věnovaný zhodnocení mobilní aplikace a dalšímu návrhu řešení aplikace do budoucna.
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Vidová, Nikola
Vidová N. Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2019 Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvořená za použití lokálních i internetových marketingových nástrojů. Při tvorbě designu i marketingové propagace se vychází z informací zjištěných z PESTE analýzy a analýzy konkurence, z nichž je vytvořena SWOT analýza a vybrána vhodná marketingová strategie pro podnik. Pro tvorbu strategie a designu byly důležíte i výsledky z vytvořeného dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou vytvořeny návrhy designu na logo, vizitky, propagační leták a webovou stránku společnosti. Stejně jsou z výsledků vytvořeny i návrhy na nosiče digitálního marketingu, kterými jsou sociální sítě Facebook, Instagram a webová stránka společnosti za použití klíčových slov a SEO optimalizace. V závěru práce se nachází kalkulace celkových nákladů na realizaci všech návrhů.
Digital marketing strategy for Angis Plus Ltd
Svobodová, Martina
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii digitálního marketingu společnosti Angis Plus s.r.o. Cílem bakalářské práce je zhodnotit nástroje a strategie používané společností v digitálním světě, její slabé stránky, identifikace zlepšení a způsob, jak zlepšit současnou strategii společnosti. První část práce se zabývá marketingovou definicí. Dále se práce zabývá digitálním marketingem, popisuje jeho nástroje, rysy a trendy. Pak definuje sociální média. Charakterizuje sociální média, jejich jednotlivé komunikační nástroje, na kterých se v empirické části následně pracuje. V empirické části se práce zabývá popisem a analýzou společnosti a jejich digitálních nástrojů, které společnost v současné době využívá. V závěrečné části práce jsou prezentovány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů a strategií používaných společností a návrhy na zlepšení.
Sladění dynamického růstu s vnitřním rozvojem společnosti zabývající se digitálním marketingem
Štadlerová, Kristýna ; Abaffy, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy v oblasti sladěním vnitřního rozvoje společnosti s dynamickým růstem společnosti působící v oblasti digitálního marketingu v Brně. Teoretická část se zabývá vymezení základních pojmů v oblasti řízení rozvoje a bolestí z růstu včetně popisu vybraných analytických a evaluačních metod. V analytické části práce jsou zpracovány vybrané analýzy s ohledem na kontext prostředí a fungování společnosti na jejichž základě jsou identifikovány klíčové faktory. Návrhová část navazuje na souhrn a zhodnocení výsledků z provedených analýz a obsahuje popis změn a opatření včetně jejich implementace, které mají za cíl zlepšit stávající procesy vedoucí ke zvýšení kvality služeb a uspokojování potřeb zákazníků.
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
Marketingová komunikace vybrané sportovní značky
Šedý, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybrané sportovní značky Cíle: Cílem práce je na základě analýzy sestavit vhodné a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace běžecké sportovní značky Asics na českém trhu. Metody: V práci je využito metod kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s marketingovým manažerem značky Asics pro Českou republiku, manažerkou sales oddělení pro Českou republiku a vedoucím úzce spolupracující prodejny. Rozhovory mi umožnily nahlédnout do fungování a problematiky marketingové komunikace zmíněné značky a možnost porovnání se získanými výsledky. Mezi další použité metody se řadí zúčastněné pozorování v prodejnách, interní pozorování marketingových aktivit a analýza obdržených interních dokumentů. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů, pozorování a analýzy dokumentů byla zhodnocena marketingová komunikace Asics v České republice. Dále byly vytvořeny návrhy, pro zlepšení komunikace, které budou předloženy vedení Asics. Klíčová slova: Marketing, sport, běh, běžecká značka, reklama, komunikace, komunikační mix

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.