Název:
Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik
Autoři:
Vatrtová, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] V bakalářské práci se věnuji možnostem marketingové propagace podniku prostřednictvím vybraných internetových nástrojů. Propagace je aplikována na konkrétní podnik působící v oblasti oděvního odvětví. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti digitálního marketingu, marketingové komunikace, firemního stylu a psychologie. V analytické části je realizován kvalitativní výzkum, analýza prostředí podniku, průzkum konkurence a určení cílových segmentů. Součástí návrhové části je vytvoření návrhu firemního stylu a počáteční propagace podniku. V závěru je uvedena kalkulace nákladů pro jednotlivé varianty propagace.The bachelor thesis deals with the possibilities of marketing promotion of the company through selected internet tools. Promotion is applied to a specific clothing company. Literary research defines the basic concepts of digital marketing, marketing communication, corporate identity and psychology. In the analytical part the qualitative research, analysis of business environment, market research and determination of target segments is carried out. The second section provides the concept of a corporate identity and initial company promotion. In the end a cost calculation is provided for individual promotion options.
Klíčová slova:
brand marketing; digitální marketing; firemní styl; influencer marketing; internetové nástroje propagace; sociálni sítě