Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingovej komunikácie pre novovznikajúci podnik
Vatrtová, Martina
V bakalářské práci se věnuji možnostem marketingové propagace podniku prostřednictvím vybraných internetových nástrojů. Propagace je aplikována na konkrétní podnik působící v oblasti oděvního odvětví. Literární rešerše vymezuje základní pojmy z oblasti digitálního marketingu, marketingové komunikace, firemního stylu a psychologie. V analytické části je realizován kvalitativní výzkum, analýza prostředí podniku, průzkum konkurence a určení cílových segmentů. Součástí návrhové části je vytvoření návrhu firemního stylu a počáteční propagace podniku. V závěru je uvedena kalkulace nákladů pro jednotlivé varianty propagace.

Viz též: podobná jména autorů
4 Vatrtová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.