Název:
Marketingová komunikace vybrané sportovní značky
Překlad názvu:
Marketing communication of a specific sport brand
Autoři:
Šedý, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace vybrané sportovní značky Cíle: Cílem práce je na základě analýzy sestavit vhodné a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace běžecké sportovní značky Asics na českém trhu. Metody: V práci je využito metod kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s marketingovým manažerem značky Asics pro Českou republiku, manažerkou sales oddělení pro Českou republiku a vedoucím úzce spolupracující prodejny. Rozhovory mi umožnily nahlédnout do fungování a problematiky marketingové komunikace zmíněné značky a možnost porovnání se získanými výsledky. Mezi další použité metody se řadí zúčastněné pozorování v prodejnách, interní pozorování marketingových aktivit a analýza obdržených interních dokumentů. Výsledky: Na základě provedených rozhovorů, pozorování a analýzy dokumentů byla zhodnocena marketingová komunikace Asics v České republice. Dále byly vytvořeny návrhy, pro zlepšení komunikace, které budou předloženy vedení Asics. Klíčová slova: Marketing, sport, běh, běžecká značka, reklama, komunikace, komunikační mixTitle: Marketing communication of a selected sport brand Objectives: The objective of this work is based on the analysis to put together suitable and feasible proposals for improving the marketing communication of Asics running sport brand on the Czech market. Methods: The work uses methods of qualitative semi-structured interviews with the marketing manager of Asics for the Czech Republic, the manager of the Sales department for the Czech Republic and the head of the closely cooperating reseller. The interviews granted me the look into the functioning and issues of marketing communication of the brand and the possibility of comparison with the results. Other methods used include observation in retail stores, observation of marketing activities and analysis of internal documents. Results: Based on interviews, observations and the analysis of documents, the marketing communication of Asics in the Czech Republic was evaluated. In addition, proposals have been made to improve communication, which will be submitted to the management of Asics. Key words: Marketing, running, running brand, advertisement, communication mix
Klíčová slova:
Běh; Digitální marketing; komunikace; komunikační mix; Marketing; Sport; communication; Communication mix; Digital marketing; Marketing; Running; Sport