Název: Marketingová komunikace vybrané sportovní značky
Překlad názvu: Marketing communication of a specific sport brand
Autoři: Šedý, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Běh; Digitální marketing; komunikace; komunikační mix; Marketing; Sport; communication; Communication mix; Digital marketing; Marketing; Running; Sport

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118171

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412373


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet