Název:
Digital marketing strategy for Angis Plus Ltd
Autoři:
Svobodová, Martina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] This bachelor thesis focuses on the digital marketing strategy for Angis Plus Ltd. The aim of the thesis is to evaluate the tools and strategies used by the company in the digital world, its weak point, identification of improvement and how to improve the current strategy of the company. The first part of the thesis focuses on marketing definition. Further the thesis deals with digital marketing, describes its tools, features and trends. Then defines social media. Characterizes social media, their individual communication tools, which are subsequently worked on in the empirical part. In the empirical part, the thesis deals with the description and analysis of the company and their digital tools, which the company currently uses. In the final part of the thesis there are presented advantages and disadvantages of individual tools and strategies used by the company and suggestions for improvement.Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii digitálního marketingu společnosti Angis Plus s.r.o. Cílem bakalářské práce je zhodnotit nástroje a strategie používané společností v digitálním světě, její slabé stránky, identifikace zlepšení a způsob, jak zlepšit současnou strategii společnosti. První část práce se zabývá marketingovou definicí. Dále se práce zabývá digitálním marketingem, popisuje jeho nástroje, rysy a trendy. Pak definuje sociální média. Charakterizuje sociální média, jejich jednotlivé komunikační nástroje, na kterých se v empirické části následně pracuje. V empirické části se práce zabývá popisem a analýzou společnosti a jejich digitálních nástrojů, které společnost v současné době využívá. V závěrečné části práce jsou prezentovány výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů a strategií používaných společností a návrhy na zlepšení.
Klíčová slova:
digitální marketing; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; sociálni sítě; webové stránky