Název:
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Changes in the Company's Communication Mix
Autoři:
Klimeš, Robin ; Mokrý, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Její teoretická část vysvětluje důležité pojmy z oblasti marketingu a popisuje některé z marketingových analýz. Druhá kapitola se věnuje podrobné analýze současného stavu jmenované společnosti. Z ní vycházející třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
This bachelor‘s thesis focuses on the proposal of communication mix improvement for the company 4PRICE s.r.o. Its theoretical part explains important marketing terminology and describes some of marketing analyses. The second chapter deals with in depth analysis of the current state of the above mentioned company. The third part introduces specific proposals for improvement of the company's communication mix.
Klíčová slova:
digitální marketing; komunikační mix; marketing; marketing služeb; marketingová komunikace; communication mix; digital marketing; marketing; marketing communication; service marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199851